Gå til innhold

Hvor mange blondiner er det her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm. Dorthe,- jeg har sett deg for meg som mørk. (og hvor kom det fra, tro...kjenner ingen Dorther selv.)

Hemmeligheten er at jeg egentlig er rødhåret men er helt blond nå :o)

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hmmm. Dorthe,- jeg har sett deg for meg som mørk. (og hvor kom det fra, tro...kjenner ingen Dorther selv.)

Jeg og!! :D

Skrevet

Tidligere forumundersøkelser indikerer at flertallet her inne er blonde, smekre, har C-cup, grønne øyne, er født i skorpionens tegn og veier ca 52 kg. Sådetså.

;-)

Skrevet

Tidligere forumundersøkelser indikerer at flertallet her inne er blonde, smekre, har C-cup, grønne øyne, er født i skorpionens tegn og veier ca 52 kg. Sådetså.

;-)

Nettopp, tonie. ;)

Men bytt ut grønne øyne med blå, så ligner det litt mer...hehe

Annonse

Skrevet

Nettopp, tonie. ;)

Men bytt ut grønne øyne med blå, så ligner det litt mer...hehe

Jeg har grønne ;o)

Skrevet

Jeg har grønne ;o)

Men jeg har blå. Ville det skulle ligne enda mer på meg, ser du ;)

hehe

Skrevet

Jeg er nok veldig blond - innvendig...

Jeg har mørkebrune øyne og brunt hår. Er hverken blond inni eller utepå. Heldigvis :-)

Skrevet

Jeg har mørkebrune øyne og brunt hår. Er hverken blond inni eller utepå. Heldigvis :-)

...og jeg var lettere ironisk...:-)

Skrevet

Heldigvis?

Du aner ikke hvor mye moro du går glipp av ;)

*s*

Skrevet

;-)

Jeg har i hvert fall grønne øyne og veier 52 kilo :)

Annonse

Skrevet

Jeg har i hvert fall grønne øyne og veier 52 kilo :)

her er en blondine til!Hihihihihi

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har grønne ;o)

Jeg og, grønne med gult inni midten, og det liker jeg faktisk å ha. Utrolig, fant noe positivt med meg selv:o)

Skrevet

Ha! Det var det jeg "visste" ;-)

Skrevet

Jeg er IKKE blond, men har nok mine "blonde moments".

Har 4 blonde barn, og blond mann, så det trengs litt balanse :)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg forestilte meg deg som høy, slank, med kort brunaktig/mørk blondt hår. Vet ikke hvorfor.

Skrevet

Jeg forestilte meg deg som høy, slank, med kort brunaktig/mørk blondt hår. Vet ikke hvorfor.

Det er bare hårfargen som er feil, kanskje jeg er som du forestiller deg. Du får sende inn et bilde på dolgalleriet så vi kan se hverandre ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...