Ticlet Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei! Første gangen jeg hadde fått kløe rundt endetarmsåpningen var i i midten av februar.deretter, fikk jeg svie og en rød prikk der. det var vondt å gå på do.Jeg tok på baby-krem i 2-3 dager og det forsvant. Nå i mars fikk jeg det samme.. men det var ikke mye kløe,untatt svie.det så ut som et lite sår (ligner på blemme), og jeg tok på mentholatum,og det forsvant etter 2 dager.ikke noe skorpe eller noen ting.. nå er det et lite åpent sår som ikke gror og er veldig vondt. jeg selv har forkjølelsesår når jeg er syk eller før jeg får menstruasjon.. så jeg lurte på om det kan være herpes? har hatt problem med avføringen også(litt blod), grunnet overfladiske blodårer.har tatt endetarmssjekk hos legen, så tenkte at det kan være grunnen til irritasjonen ved endetarmsåpningen.siden det dukket opp bare 2 dager etter legebesøket. For 8 måneder siden hadde jeg en gang munnsex med kjæresten(uten beskyttelse) som har vært smittet med herpes for mange år siden, men han har ikke hatt utbrudd senere. og jeg hadde ikke hatt sex med han i utbruddsfasen eller lignende.så jeg tviler at jeg kunne blitt smittet. siden det, har jeg ikke hatt andre partnere eller ubeskyttet sex. Er det da bare vanlig irritasjon eller kan en som har munnsår få herpes andre steder også? håper å få svar så snart som mulig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178378-kl%C3%B8e-og-svie-rundt-endetarms%C3%A5pningen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.