Gå til innhold

Mat-diett?

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature

Jeg bor sammen med en venninne som er sykelig opptatt av kalorier, og spiser et bestemt antall kalorier hver dag. I tillegg notrerer hun alt hun spiser hver dag, og antall kalorier.

Hun har en spisedag hver uke, i helga. Da spiser hun til gjengjeld MYE. Jeg ser ikke helt poenget i dette..Hva er vitsen med å spise lite igjennom uka, og når helga kommer, jafse i seg massevis med mat?

I tillegg lurer jeg på om det er en spiseforstyrrelse hun kan ha? Hun tenker på hvordan kroppen hennes ser ut hele tiden, og tenker på mat hele tiden..Jeg blir litt sliten av å høre på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sidetbare

Det høres unektelig ikke helt bra ut. Men vi er vel forskjellige...

Jeg synes ikke det høres så rart ut. Jeg kjenner flere som lever sånn, innkludert meg selv i perioder.

Det å telle kalorier er ikke så rart eller skummelt, men det blir jo slitsommt etter hvert. Det å ha en spise dag i uka skal vist være bra i følge dem som har greie på det :-) Da kommer forbrenninga skikkelig i gang, det er noe i den dur.

Jeg tror ikke hun har noen spiseforstryrrelse, kanskje et anstrengt forhold til mat... Men klart det blir slitsomt for andre å høre på. Det forstår jeg godt. Si i fra at du er lei av å høre om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg synes ikke det høres så rart ut. Jeg kjenner flere som lever sånn, innkludert meg selv i perioder.

Det å telle kalorier er ikke så rart eller skummelt, men det blir jo slitsommt etter hvert. Det å ha en spise dag i uka skal vist være bra i følge dem som har greie på det :-) Da kommer forbrenninga skikkelig i gang, det er noe i den dur.

Jeg tror ikke hun har noen spiseforstryrrelse, kanskje et anstrengt forhold til mat... Men klart det blir slitsomt for andre å høre på. Det forstår jeg godt. Si i fra at du er lei av å høre om det!

Men spiseforstyrrelser, er ikke det å ha et anstremgt forhold til mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sidetbare

Men spiseforstyrrelser, er ikke det å ha et anstremgt forhold til mat?

Nei, det er det ikke! Da hadde halve Norge hatt en spiseforstyrrelse. Et anstrengt forhold til mat er _ikke_ en spiseforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nei, det er det ikke! Da hadde halve Norge hatt en spiseforstyrrelse. Et anstrengt forhold til mat er _ikke_ en spiseforstyrrelse.

Hva er da en spiseforstyrrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingmamma

Hva er da en spiseforstyrrelse?

Noe helt annet: Ser at du har kommet gjennom The door.

Villig til å gi noen hint? Står helt fast. Har lagt inn et spm til carma, men hun er ikke her nå.

Nå har jeg funnet alle tingene i R2. Var det slik at kortene vi har funnet skal brukes til å åpne dører? Har forsøkt å flytte de over merkene i dørene men det hjelper ikke. Hvordan får jeg til å åpne de dørene som fortsatt er låst? Og hva gjør jeg med den medisinske filen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Villig til å gi noen hint? Står helt fast. Har lagt inn et spm til carma, men hun er ikke her nå.

Nå har jeg funnet alle tingene i R2. Var det slik at kortene vi har funnet skal brukes til å åpne dører? Har forsøkt å flytte de over merkene i dørene men det hjelper ikke. Hvordan får jeg til å åpne de dørene som fortsatt er låst? Og hva gjør jeg med den medisinske filen?

Kortene skal brukes når du kommer til det nest siste rommet. Da finn er du en åpen kube (formet som et kors) Så setter du kortene inn riktig rekkefølge, så blir den til en kube som du kan åpne til siste dør. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Man åpner dører med kuber som man finner :)

Bare å spør, jeg svarer etter beste evne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Kortene skal brukes når du kommer til det nest siste rommet. Da finn er du en åpen kube (formet som et kors) Så setter du kortene inn riktig rekkefølge, så blir den til en kube som du kan åpne til siste dør. =)

OK. Men hvordan kommer jeg inn i det nest siste rommet da? Nå har jeg gått rundt og rundt og finner ingen nye dører å åpne... Tips :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

OK. Men hvordan kommer jeg inn i det nest siste rommet da? Nå har jeg gått rundt og rundt og finner ingen nye dører å åpne... Tips :))

Du mangler sikkert en bit til kuben. Når man har funnet 4 biter, gjør de seg automatisk om til en kube. Det er nøkkelen til neste rom =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Sorry..leste feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Du må ta koden i det aller første rommet tror jeg. Er du i det rommet alt er oppned??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Eller er det på kontoret du er nå?

Isåfall må du stille kl til kl 6. Da åpner den seg så ligger det en kode der. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Isåfall må du stille kl til kl 6. Da åpner den seg så ligger det en kode der. =)

Det var der jeg var ja... og jeg hadde klikket og klikket på klokken, men skjønte ikke det med viserene... Takker og bukker igjen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Og nå har jeg klikket meg rundt og rundt i opp-ned rommet. Må innrømme at tålmodigheten min ikke helt strekker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man åpner dører med kuber som man finner :)

Bare å spør, jeg svarer etter beste evne :)

Må man flytte disse kubene til dørene eller er det nok at man har funnet dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Og nå har jeg klikket meg rundt og rundt i opp-ned rommet. Må innrømme at tålmodigheten min ikke helt strekker til...

Da må du ta koden i det første rommet!'

SCAPE

Hint: tenk mobil og SMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

SCAPE

Her er det noe jeg ikke skjønner. Hvilken kode som jeg skal finne hvor? Ser at det er et maleri som jeg skal taste tall inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

SCAPE

Nå skjønner jeg litt mer. Fant ordet SCAPE på bildet i opp-ned rommet. Og løste koden. Du er en engel som holder ut med meg i kveld :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...