Gå til innhold

Mat-diett?

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma

Da må du ta koden i det første rommet!'

SCAPE

Hint: tenk mobil og SMS

Nå er opp-ned rommet i ordentlig stand og jeg har funnet alle ledetrådene. Jeg får ikke åpnet det store skapet og finner heller ikke ut hvor jeg skal gjøre av kuben i dette rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica

Nå er opp-ned rommet i ordentlig stand og jeg har funnet alle ledetrådene. Jeg får ikke åpnet det store skapet og finner heller ikke ut hvor jeg skal gjøre av kuben i dette rommet.

Se under det store skapet! Det kan du sette kuben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Se under det store skapet! Det kan du sette kuben :)

Selvfølgelig.... Og jeg har nesten funnet alle ledetrådene på kjøkkenet, men mangler korset. Hvor i huleste har det gjemt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvor mange kcal spiser hun per dag?

For hvis hun ligger på det hun skal, egen vekt tatt i betraktning, høres dette sunt ut.

Selv om jeg personlig ikke helt ser poenget med å føre kaloriregnskap hver dag. Etter et par uker bør hun jo ha en viss kontroll på hvor mye hun får i seg under de aktuelle måltidene.

En spisedag en gang i uka er bare sunt, men også dette med forbehold. Kjører hun Elvis-diett hver lørdag blir det litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Hvor mange kcal spiser hun per dag?

For hvis hun ligger på det hun skal, egen vekt tatt i betraktning, høres dette sunt ut.

Selv om jeg personlig ikke helt ser poenget med å føre kaloriregnskap hver dag. Etter et par uker bør hun jo ha en viss kontroll på hvor mye hun får i seg under de aktuelle måltidene.

En spisedag en gang i uka er bare sunt, men også dette med forbehold. Kjører hun Elvis-diett hver lørdag blir det litt i overkant.

Husker ikke antallet. Skjønner heller ikke helt poenget med å notere ned hver dag. Men tror kanskje det bare er en fat kalori-plan hun følger til daglig, og så skriver hun bare hvordan det har gått. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Husker ikke antallet. Skjønner heller ikke helt poenget med å notere ned hver dag. Men tror kanskje det bare er en fat kalori-plan hun følger til daglig, og så skriver hun bare hvordan det har gått. Tror jeg.

Høres ikke ut som noe annet enn det folk som deffer før konkurranser gjør.

Dersom hun får i seg nok, og det vil jeg anta hun gjør i og med at hun har satt seg godt inn i hvordan man bør gjøre ting, samt at hun spiser ca. hver tredje time, tror jeg du kan stole på at hun får i seg nok mat.

Det er tross alt hele poenget med denne typen kaloriregnskap. At man får i seg det kroppen trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...