Tvillingmamma Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Da må du ta koden i det første rommet!' SCAPE Hint: tenk mobil og SMS Nå er opp-ned rommet i ordentlig stand og jeg har funnet alle ledetrådene. Jeg får ikke åpnet det store skapet og finner heller ikke ut hvor jeg skal gjøre av kuben i dette rommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Nå er opp-ned rommet i ordentlig stand og jeg har funnet alle ledetrådene. Jeg får ikke åpnet det store skapet og finner heller ikke ut hvor jeg skal gjøre av kuben i dette rommet. Se under det store skapet! Det kan du sette kuben 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Se under det store skapet! Det kan du sette kuben Selvfølgelig.... Og jeg har nesten funnet alle ledetrådene på kjøkkenet, men mangler korset. Hvor i huleste har det gjemt seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvor mange kcal spiser hun per dag? For hvis hun ligger på det hun skal, egen vekt tatt i betraktning, høres dette sunt ut. Selv om jeg personlig ikke helt ser poenget med å føre kaloriregnskap hver dag. Etter et par uker bør hun jo ha en viss kontroll på hvor mye hun får i seg under de aktuelle måltidene. En spisedag en gang i uka er bare sunt, men også dette med forbehold. Kjører hun Elvis-diett hver lørdag blir det litt i overkant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvor mange kcal spiser hun per dag? For hvis hun ligger på det hun skal, egen vekt tatt i betraktning, høres dette sunt ut. Selv om jeg personlig ikke helt ser poenget med å føre kaloriregnskap hver dag. Etter et par uker bør hun jo ha en viss kontroll på hvor mye hun får i seg under de aktuelle måltidene. En spisedag en gang i uka er bare sunt, men også dette med forbehold. Kjører hun Elvis-diett hver lørdag blir det litt i overkant. Husker ikke antallet. Skjønner heller ikke helt poenget med å notere ned hver dag. Men tror kanskje det bare er en fat kalori-plan hun følger til daglig, og så skriver hun bare hvordan det har gått. Tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Husker ikke antallet. Skjønner heller ikke helt poenget med å notere ned hver dag. Men tror kanskje det bare er en fat kalori-plan hun følger til daglig, og så skriver hun bare hvordan det har gått. Tror jeg. Høres ikke ut som noe annet enn det folk som deffer før konkurranser gjør. Dersom hun får i seg nok, og det vil jeg anta hun gjør i og med at hun har satt seg godt inn i hvordan man bør gjøre ting, samt at hun spiser ca. hver tredje time, tror jeg du kan stole på at hun får i seg nok mat. Det er tross alt hele poenget med denne typen kaloriregnskap. At man får i seg det kroppen trenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.