Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

hm, kanskje det.

Når jeg tenker etter, så er det sannelig ikke mye som skal til før jeg blir engasjert til å skrive nok et innlegg her... hehe

Og om det ikke er spennende nok fra før, så vrir vi bare litt på trådene, så blir de akkurat så spennende som vi vil ha dem. Ikke sant? ;)

Skulle jeg rolig mene.

Har du fått deg noe vin foreløpig? Anbefales, den er veldig god i dag. ;o)

Oi, nå begynner vel Lost!

Skrevet

Skulle jeg rolig mene.

Har du fått deg noe vin foreløpig? Anbefales, den er veldig god i dag. ;o)

Oi, nå begynner vel Lost!

Har akkurat begynt på et glass rødvin.

og nå begynner Lost...jeg vil sikle på Sawyer. ;)

Gjest modific
Skrevet

Gjerne på ei luksushytte på fjellet, nær et alpinanlegg. Tent opp i peisen og hatt en mann jeg var nyforelsket i!

Nå mangler jeg alt dette da så.. ;(

Da blir det ei påske med jobbing, og hjem til ei leilighet uten mulighet til å fyre med annet en panelovn! Og kose med marsvinet!

Gjest malun
Skrevet

Har akkurat begynt på et glass rødvin.

og nå begynner Lost...jeg vil sikle på Sawyer. ;)

*slafse*

Men fy flate, i kveld var det spennende!

Skrevet

*slafse*

Men fy flate, i kveld var det spennende!

Jeg så bare første halvdel.

Snill som jeg er, så så jeg første halvdel for så å overlate skjermen til han som ville se krim, (men jeg tok det opp, da)

Så jeg skal se resten nå (med mindre det skjer noe spennende på dol), evt. imorgen.

;)

Var det mye å se av Sawyer i siste del (fra kl.22 omtrent)?

Gjest malun
Skrevet

Jeg så bare første halvdel.

Snill som jeg er, så så jeg første halvdel for så å overlate skjermen til han som ville se krim, (men jeg tok det opp, da)

Så jeg skal se resten nå (med mindre det skjer noe spennende på dol), evt. imorgen.

;)

Var det mye å se av Sawyer i siste del (fra kl.22 omtrent)?

Nei, svært lite - men til gjengjeld gode shot.

Jeg skal se film nå.

Skrevet

Nei, svært lite - men til gjengjeld gode shot.

Jeg skal se film nå.

Betyr gode shot det samme som _det_ blikket, _det_ smilet, og kanskje litt kropp også?

Da er jeg fornøyd, selv om det ikke var så mye jeg håpet ;)

Gjest malun
Skrevet

Betyr gode shot det samme som _det_ blikket, _det_ smilet, og kanskje litt kropp også?

Da er jeg fornøyd, selv om det ikke var så mye jeg håpet ;)

Smil, ja. Blikk, ja. Kropp, skuffende lite.

Men ny episode neste uke!

*krysser fingre*

Skrevet

Smil, ja. Blikk, ja. Kropp, skuffende lite.

Men ny episode neste uke!

*krysser fingre*

Vel, vi fikk se mye kropp sist uke! Det var en finfin episode ;)

Får se på blikk og smil, da, og vente spent på neste episode.

Og neste uke er det også nye håp for å se rørpularen i Fruene. ;)

Gjest malun
Skrevet

Da er det kanskje på tide å ta frem champagnen. ;oD

Nei, nå SKAL jeg se filmen min.

Skrevet

Skulle ønske at (eks)svigermonsteret hadde gitt beskjed litt tidligere enn to dager før ferien at hun allikevel hadde leid ut hytta i påsken... Vi hadde nemlig planer om en deilig "familie" påske på hytta, jeg, eksmannen og barna. Det hadde vært drømmepåske for meg siden jeg ikke kommer til å se dem på noen uker.

En tur til Venezuela eller Mexico hadde heller ikke vært å forakte. Eller kanskje rett og slett en oslopåske, hovedstaden er nydelig i påsken :)

Skrevet

Han der sleske solariumsbruneblekethårkisen?

Jeg gikk glipp av lost, må se reprisen fredagsnatt.

Skrevet

Han der sleske solariumsbruneblekethårkisen?

Jeg gikk glipp av lost, må se reprisen fredagsnatt.

Cecily! *kjefte*

Han er ikke slesk - han er sexy! Og verdt å sikle på.

*hrmpf*

Du som nøyer deg med Viggo, har ikke så mye du skulle ha sagt. Vi koser oss heller med Sawyer - han er rå som det holder. ;)

Forresten, hva syns du om sexy i Arr i sjelen, da? (om du ikke har sett serien, så har du vel sett bilder) Han er vi nå tre som deler på; tonie, malun og jeg.

Skrevet

Cecily! *kjefte*

*hrmpf*

Du som nøyer deg med Viggo, har ikke så mye du skulle ha sagt. Vi koser oss heller med Sawyer - han er rå som det holder. ;)

Forresten, hva syns du om sexy i Arr i sjelen, da? (om du ikke har sett serien, så har du vel sett bilder) Han er vi nå tre som deler på; tonie, malun og jeg.

Vet ikke hvem det er.

Men jeg syns Cristian Ødegård i påskenøtter er litt kjekk. Akkurat nok fløtepus til at han er fin å se på, men ikke til daglig bruk.

c",)

Skrevet

Cecily! *kjefte*

*hrmpf*

Vet du hva jeg tror du ønsker deg?

En real kjekkas av et mannfolk som får bena dine til å bli gelébein kun av ett blikk.

Gjerne at dere sitter på hver side av en bardisk og så finner amber øynene til denne hunken, blikket sier sex og amber har straks armer og bein som kokt spaghetti. Kjekkasen løfter opp glasset som i en skål, amber klarer nesten å gjøre det samme med vinglasset sitt og blir skjelvende sittende å se på at kjekkasen kommer mot henne med faste skritt, fortsatt med sine sjeldne øyne rettet mot ambers lengtende. Blikket er bestemt og på samme tiden sensuelt et blikk. Kurtisen er kort, gutten har allerede sjarmert amber før første ord er utvekslet og veien til nærmeste hotell er kort. Det er et litt lurvete hotell, men fnisende som en ungpike ordner amber med et dobbelrom for natten.

Som via intuisjon finner han frem til alle ambers fantasier og dyriske lyster og sender henne opp til en himmel hun ikke ante eksisterte. Totalt utslitt og med et bankende hjertet sovner amber så søtt på puten sin, hånden hviler på kjekkeasens solbrune og hårete brystkasse. Da hun våkner finner hun kun en lapp undertegnet ........, men hun vet at natten forut var virkelig for endorfinene i blodet gjør amber fortsatt ruset på salighet.

*sende inn til novellesentralen*

Hehe (sitter på jobb og venter på å gå hjem).

c",)

Skrevet

Vet du hva jeg tror du ønsker deg?

En real kjekkas av et mannfolk som får bena dine til å bli gelébein kun av ett blikk.

Gjerne at dere sitter på hver side av en bardisk og så finner amber øynene til denne hunken, blikket sier sex og amber har straks armer og bein som kokt spaghetti. Kjekkasen løfter opp glasset som i en skål, amber klarer nesten å gjøre det samme med vinglasset sitt og blir skjelvende sittende å se på at kjekkasen kommer mot henne med faste skritt, fortsatt med sine sjeldne øyne rettet mot ambers lengtende. Blikket er bestemt og på samme tiden sensuelt et blikk. Kurtisen er kort, gutten har allerede sjarmert amber før første ord er utvekslet og veien til nærmeste hotell er kort. Det er et litt lurvete hotell, men fnisende som en ungpike ordner amber med et dobbelrom for natten.

Som via intuisjon finner han frem til alle ambers fantasier og dyriske lyster og sender henne opp til en himmel hun ikke ante eksisterte. Totalt utslitt og med et bankende hjertet sovner amber så søtt på puten sin, hånden hviler på kjekkeasens solbrune og hårete brystkasse. Da hun våkner finner hun kun en lapp undertegnet ........, men hun vet at natten forut var virkelig for endorfinene i blodet gjør amber fortsatt ruset på salighet.

*sende inn til novellesentralen*

Hehe (sitter på jobb og venter på å gå hjem).

c",)

Ska sei, kanskje du skulle satse på å skrive litt mer.

Det var noe for meg, du, det innrømmer jeg glatt. ;)

Du begynner å kjenne meg godt, cecily ;) hehe

Skrevet

Ska sei, kanskje du skulle satse på å skrive litt mer.

Det var noe for meg, du, det innrømmer jeg glatt. ;)

Du begynner å kjenne meg godt, cecily ;) hehe

*humre*

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...