Gå til innhold

Hvem støvsuger og vasker opp hos foreldrene dine?

Anbefalte innlegg

Gjest og her er det meg....
Skrevet

Hjemme hos mine foreldre er det faren min som står med oppvasken og som tar seg av støvsuging.

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

Mamma er alene, så hun gjør vel det meste.

Men bestefaren min lager all mat, så vasker bestemor opp.

tydligvis en ordning de liker, for slik har det vært de siste 10 årene.

Skrevet

Mine foreldre bor hver for seg, så da har de nok den oppgaven begge to.

Hos oss er det gubben som støvsuger og vasker gulv. Koppoppvask tar vi begge ettersom hvem det passer for der og da.

Meg igjen ¤
Skrevet

Mamma er alene, så hun gjør vel det meste.

Men bestefaren min lager all mat, så vasker bestemor opp.

tydligvis en ordning de liker, for slik har det vært de siste 10 årene.

Hos mine foreldre gjøres det stort sett av min mor, ellers hjelper jeg dem veldig mye med alt. Mine venner pleier å si det er jo ingen som gjør så mye for sine foreldre de får klare seg selv.

Skrevet

Mamma. Ganske selvsagt iom at pappa er død.

Nå var det jo mamma som gjorde det meste av den sorten før også, men pappa utmerket seg som en utmerket bleieskiftarbeider da vi var små.

Annonse

Skrevet

Hos mine foreldre er det pappa som gjør sånt, siden mamma har en rygg som ikke tåler det.

Mamma tørker støv, vasker klær osv. De bytter på å vaske opp, evt. vasker den ene mens den andre tørker.

Jentungen1365380808
Skrevet

Far støvsuger og gjør rent. Mor setter inn og tar ut av oppvaskmaskinen og har ansvaret for klesvasken (tror ikke far vet hvordan man starter vaskemaskinen...). Mor lager middag på hverdagene, far gjør det i helgene. Far gjør alt som har med bilen å gjøre, men jeg vet at mor kan skifte hjul hvis hun må. Gressklipping, snømåking osv deler de på.

Skrevet

Faren min tar seg av det hele (jeg har aldri sett mamma lage mat, og når faren min var i utlandet og jobba, kom bestemor og gjorde det).

Skrevet

Faren min tar seg av det hele (jeg har aldri sett mamma lage mat, og når faren min var i utlandet og jobba, kom bestemor og gjorde det).

Nå må jeg ikke rakke for mye ned på mamma her... Hun har alltid tatt seg av alt som har med barna å gjøre. Vet ikke om jeg hadde vært den samme uten henne.

Skrevet

Foreldrene mine er skilt så det gjør de nok begge to, hver for seg.

Skrevet

Før jeg ble syk gjorde jeg en del i barndomshjemmet mitt i tillegg til her jeg selv bor, men etter det har faren min heldigvis fått hjemmehjelp... Hjemmesykepleien årner også litt når det er som verst. Litt gjør vel faren min selv også(setter inn i oppvaskmaskinen i alle fall!)...Men mye forfaller da... Mamma lever ikke lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...