Gå til innhold

Nå sto jeg opp for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyken smakte forresten søppel. Sånn er det når man ikke holder røykinga vedlike. Men det er like greit. :)

Snusen er inne også hos meg. Har fått skikkelig sansen for snus!

Jeg fant noen fine i Sverige sist. Granit i kjempeposer. Sikkert en halv gang større enn vanlige generalposer. De smalt bra.

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

42

• Dorthe

33

• amber sun

6

• maire

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fant noen fine i Sverige sist. Granit i kjempeposer. Sikkert en halv gang større enn vanlige generalposer. De smalt bra.

Noen kompiser er på danskebåten i natt (jeg fikk ikke være med!), og han ene skal kjøpe en rull (eller hva det nå heter...) med snus til meg. Det blir stas.

Skrevet

Noen kompiser er på danskebåten i natt (jeg fikk ikke være med!), og han ene skal kjøpe en rull (eller hva det nå heter...) med snus til meg. Det blir stas.

Det heter et tårn.

Har de snus på danskebåten da? Jeg pleier å kjøpe i Sverige eller få ungene til å kjøpe hvis de drar over. Eldstemann synes det er flaut at morra hans snuser, men han kjøper likevel :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det heter et tårn.

Har de snus på danskebåten da? Jeg pleier å kjøpe i Sverige eller få ungene til å kjøpe hvis de drar over. Eldstemann synes det er flaut at morra hans snuser, men han kjøper likevel :o)

Jeg vet ikke om de har det, men jeg håper nå det. Uansett får jeg kvota med øl, men med den patetiske kvota der, og et par kompiser som helt sikkert ikke gidder å smugle for meg, blir jo ikke det rare greine å snakke om.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke om de har det, men jeg håper nå det. Uansett får jeg kvota med øl, men med den patetiske kvota der, og et par kompiser som helt sikkert ikke gidder å smugle for meg, blir jo ikke det rare greine å snakke om.

Greiene.

Skrevet

Den ølkvota er ikke stor. Seks på hver av dem. Jeg kjøper cider når jeg er i Sverige men gidder aldri dra på polet så det blir 2,25%. Men den er god som blandevann.

Skrevet

Greiene.

Du drikker for fort til å ikke ha sovet på så mange timer. *knis*

Skrevet

Blander meg inn i festen deres jeg. Så noe om snus :-) Klarer du å snakke med sånne kjempeposer i munnen? Snuser selv, men syns General portion normalt store er mer enn stort nok. Føler meg litt som den figuren til Hege Schøyen, den bokseren som jeg ikke husker navnet på (stælken?) som snøvler i vei med stor overleppe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den ølkvota er ikke stor. Seks på hver av dem. Jeg kjøper cider når jeg er i Sverige men gidder aldri dra på polet så det blir 2,25%. Men den er god som blandevann.

Kanskje jeg skal sende en melding og be om noe vin også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du drikker for fort til å ikke ha sovet på så mange timer. *knis*

Jeg liker å presse kroppen. Enten det er på treninga eller med flaska. :)

Skrevet

Blander meg inn i festen deres jeg. Så noe om snus :-) Klarer du å snakke med sånne kjempeposer i munnen? Snuser selv, men syns General portion normalt store er mer enn stort nok. Føler meg litt som den figuren til Hege Schøyen, den bokseren som jeg ikke husker navnet på (stælken?) som snøvler i vei med stor overleppe.

*hvisker* jeg har trukket tanna nest bakerst på den ene sida så jeg putter snusposen der.

Dessuten har jeg funnet ut at de fleste menn liker at jeg snuser, så jeg blåser i om det synes.

Skrevet

Kanskje jeg skal sende en melding og be om noe vin også.

Ja, det synes jeg. Drikker kompisene dine bare sprit eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det synes jeg. Drikker kompisene dine bare sprit eller?

Han som skal kjøpe til meg drikker bare sprit. Og ingen av dem er ramme på vin uansett. :)

Skrevet

Jeg liker å presse kroppen. Enten det er på treninga eller med flaska. :)

Jeg skjønner hva du mener, jeg er visnok ganske ekstem til å være jente og så gammel. Og da snakker jeg ikke om å drikke altså men å bruke kroppen.

Men så har jeg fått rygg- og armmuskler så det holder og slår de fleste jeg kjenner.

Gjest togli
Skrevet

Du får ta deg et glass rødvin du også!

Skulle jeg gjerne gjort, men "lillebolla" våkner nok snart for pupp *sukk*

Skrevet

Han som skal kjøpe til meg drikker bare sprit. Og ingen av dem er ramme på vin uansett. :)

Da synes jeg du skal sende sms. Hvis de er på vei nedover burde de kjøpe i land, det er kjempebillig. På båten er det stort sett dyre viner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, jeg er visnok ganske ekstem til å være jente og så gammel. Og da snakker jeg ikke om å drikke altså men å bruke kroppen.

Men så har jeg fått rygg- og armmuskler så det holder og slår de fleste jeg kjenner.

Det er bra. Armmuskler er fint. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skulle jeg gjerne gjort, men "lillebolla" våkner nok snart for pupp *sukk*

Sleng i henne et par valium! :)

Gjest togli
Skrevet

Kan du ikke ta et glass du også da? Så blir vi tre som sitter her. Hm, nå får jeg snart kjeft av tiliti, hun sa at pcen min var full av rødvin siden forrige gang jeg drakk på dol :o)

"Lillebolla" våkner nok snart for pupp, så jeg tror det er best jeg står over rødvinen. Idag er hun 10 mnd gammel, så nattkrana burde vært stengt forlengst!!! Papsen skulle overta om natta nå i påska og har vært klar med vannflaska. Typisk nok ble den lille luringen syk, så derfor er puppekrana fortsatt litt åpen. Men så fort Lillebolla blir frisk, skal jeg nok ta et glass rødvin med dere jeg også ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da synes jeg du skal sende sms. Hvis de er på vei nedover burde de kjøpe i land, det er kjempebillig. På båten er det stort sett dyre viner.

Tror ikke det er spesielt sannsynlig at de kommer i land. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...