Gå til innhold

Nå sto jeg opp for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*hvisker* jeg har trukket tanna nest bakerst på den ene sida så jeg putter snusposen der.

Dessuten har jeg funnet ut at de fleste menn liker at jeg snuser, så jeg blåser i om det synes.

Liker best å ha snusen foran jeg, men det er kanskje å ta i litt og trekke fortenna for å få plass til snusen :-)

Vel, vel..skal ikke blande meg mer inn i festen deres. Skal se CSI new york. Har fått lastet ned ganske mange episoder og håper de er bra :)

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

42

• Dorthe

33

• amber sun

6

• maire

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Blander meg inn i festen deres jeg. Så noe om snus :-) Klarer du å snakke med sånne kjempeposer i munnen? Snuser selv, men syns General portion normalt store er mer enn stort nok. Føler meg litt som den figuren til Hege Schøyen, den bokseren som jeg ikke husker navnet på (stælken?) som snøvler i vei med stor overleppe.

Hva mener du med "normalt store"? Finnes de i flere størrelser? Vet det står "large" på min, men har aldri sett noen "smal" eller "medium"?

Skulle gjerne hatt XL! :)

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Ha en trivelig kveld, så lenge du holder deg våken...

Skrevet

Det er bra. Armmuskler er fint. :)

Men jeg synes det er litt flaut. Men jeg liker å være sterk da og så liker jeg at folk synes jeg er vågal og litt gal ;o)

Hm, kanskje jeg ikke skal drikke mer nå?

Skrevet

"Lillebolla" våkner nok snart for pupp, så jeg tror det er best jeg står over rødvinen. Idag er hun 10 mnd gammel, så nattkrana burde vært stengt forlengst!!! Papsen skulle overta om natta nå i påska og har vært klar med vannflaska. Typisk nok ble den lille luringen syk, så derfor er puppekrana fortsatt litt åpen. Men så fort Lillebolla blir frisk, skal jeg nok ta et glass rødvin med dere jeg også ;o)

Det er bra. Minstemann likte ikke rødvin, han skrek som en gal de to gangene jeg prøvde for han fikk vondt i magen.

Skrevet

Tror ikke det er spesielt sannsynlig at de kommer i land. :)

Jeg har ikke vært i land de siste årene jeg. Siste turen hadde vi 32m i sekundet så jeg tror ikke båten la til heller.

Annonse

Skrevet

Hva mener du med "normalt store"? Finnes de i flere størrelser? Vet det står "large" på min, men har aldri sett noen "smal" eller "medium"?

joa, finnes i store og små i tillegg til de normale som det står "large" på. De ekstra store er som å stappe hodeputer inn i kjeften.

Skrevet

Liker best å ha snusen foran jeg, men det er kanskje å ta i litt og trekke fortenna for å få plass til snusen :-)

Vel, vel..skal ikke blande meg mer inn i festen deres. Skal se CSI new york. Har fått lastet ned ganske mange episoder og håper de er bra :)

Det er klart du skal få blande deg i. Vi er ikke alene her da.

Skrevet

Men jeg synes det er litt flaut. Men jeg liker å være sterk da og så liker jeg at folk synes jeg er vågal og litt gal ;o)

Drikk dere som får ned noe. Drikk litt for meg også! Jeg trenger å underholdes. Jeg kjeder meg nemlig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ha en trivelig kveld, så lenge du holder deg våken...

Jeg holder meg våken helt til dere ikke ser meg lenger, og to bad for dere kan det bli en stund til. Har fortsatt over 2, 5 liter vin igjen. Minst!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kvinnfolk! Klarer ikke å drikke mens de skriver på dol!

Jeg, mannfolk som jeg er, klarer begge deler. Lett. :)

Skrevet

Drikk dere som får ned noe. Drikk litt for meg også! Jeg trenger å underholdes. Jeg kjeder meg nemlig.

Hehe - nå skriver jeg sikkert masse jeg ikke burde. Jaja, dere kjenner meg ikke da :o)

Tror du at du hadde kjent meg igjen på gata *nysgjerrig*

Skrevet

Det er klart du skal få blande deg i. Vi er ikke alene her da.

:-) Blander meg kanskje litt inn igjen senere da. Nå sitter jeg og tripper og venter på at den teknisk kyndige i huset skal sette på CSI til meg!

Annonse

Skrevet

Du får kjøpt ekstra large, jeg skrev jo det

Skrevet

Kvinnfolk! Klarer ikke å drikke mens de skriver på dol!

Jeg, mannfolk som jeg er, klarer begge deler. Lett. :)

Jeg er på det fjerde glasset jeg. Har ikke noen skrivefeil enda...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke vært i land de siste årene jeg. Siste turen hadde vi 32m i sekundet så jeg tror ikke båten la til heller.

Jeg var i land før jul. Fikk ikke sove etter at satandyrkere på speakeranlegget vekket meg. Gikk ut. Møtte en fyr. Han kom bort til meg. Begynte å snakke. God og full og koselig som jeg er slo jeg følge med han til frokost, øl og aquevitt mens han rallet i vei i et par timer om snøfresere og det enorme behovet vi i Norge har for den slags. Det var lissom det siste jeg trodde når jeg dro på turen. Altså at jeg skulle få en grundig innføring i snøfresere. Tanken hadde ikke engang slått meg.

Men shit au. Han spanderte! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

joa, finnes i store og små i tillegg til de normale som det står "large" på. De ekstra store er som å stappe hodeputer inn i kjeften.

Hmm, de må jeg prøve!

Skrevet

Hehe - nå skriver jeg sikkert masse jeg ikke burde. Jaja, dere kjenner meg ikke da :o)

Tror du at du hadde kjent meg igjen på gata *nysgjerrig*

Jepps, det er meget mulig, du.

Jeg bodde på Sofienberg for et par år siden, så kanskje jeg allerede har sett deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er på det fjerde glasset jeg. Har ikke noen skrivefeil enda...

Det er bare Poppins og Amber som kliner til med ekstreme skrivefeil. Vi andre har erfaring. :)

Skrevet

Jeg var i land før jul. Fikk ikke sove etter at satandyrkere på speakeranlegget vekket meg. Gikk ut. Møtte en fyr. Han kom bort til meg. Begynte å snakke. God og full og koselig som jeg er slo jeg følge med han til frokost, øl og aquevitt mens han rallet i vei i et par timer om snøfresere og det enorme behovet vi i Norge har for den slags. Det var lissom det siste jeg trodde når jeg dro på turen. Altså at jeg skulle få en grundig innføring i snøfresere. Tanken hadde ikke engang slått meg.

Men shit au. Han spanderte! :)

Jeg ler meg ihjel. Jeg var så driting på siste turen at jeg gikk på ryggen hver gang de største bølgene kom. LOL, kan du tro faren til minstemann var fortvilet. Men det var han som ble sjøsjuk da, ikke jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...