Gå til innhold

Nå sto jeg opp for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepps, det er meget mulig, du.

Jeg bodde på Sofienberg for et par år siden, så kanskje jeg allerede har sett deg.

Men du har jo sett bilde av meg også da. Jeg ser ut som på galleriet og det er tatt i september :o)

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

42

• Dorthe

33

• amber sun

6

• maire

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ler meg ihjel. Jeg var så driting på siste turen at jeg gikk på ryggen hver gang de største bølgene kom. LOL, kan du tro faren til minstemann var fortvilet. Men det var han som ble sjøsjuk da, ikke jeg.

Mange år siden jeg har blitt sjøsyk på danskebåten. Man får litt erfaring etter hvert. Lærer at man aldri, aldri! må gå ombord på den båten uten å være dritings. For er man det merker man ikke bølgene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drikk dere som får ned noe. Drikk litt for meg også! Jeg trenger å underholdes. Jeg kjeder meg nemlig.

Hvorfor får du ikke ned noe? Det høres veldig rart ut. Var du full i går? Nei. Sto du opp tidlig i dag? Ja. Har jeg vært våken siden flere timer før du la deg i går. Ja. Får jeg ned noe. Ja.

Så hva er feil med deg? :)

Skrevet

Det er bare Poppins og Amber som kliner til med ekstreme skrivefeil. Vi andre har erfaring. :)

LOL, husker du M.P da hun kom hjem med masse spylevæske?

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL, husker du M.P da hun kom hjem med masse spylevæske?

Ja, da var hun i form. For ikke å snakke om når hun trodde filmen Uno handlet om delfiner. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, da var hun i form. For ikke å snakke om når hun trodde filmen Uno handlet om delfiner. :)

Delfiner og kåthaier var det.. hehe

Skrevet

Mange år siden jeg har blitt sjøsyk på danskebåten. Man får litt erfaring etter hvert. Lærer at man aldri, aldri! må gå ombord på den båten uten å være dritings. For er man det merker man ikke bølgene.

Det er selvfølgelig cluet. Dritafull før Drøbakksundet, i hvert fall før man er på åpent hav. Noe så harry.... men gøy :o)

Skrevet

Uno har ikke jeg sett da. Men jeg tror ikke den handler om delfiner.

Skrevet

Hvorfor får du ikke ned noe? Det høres veldig rart ut. Var du full i går? Nei. Sto du opp tidlig i dag? Ja. Har jeg vært våken siden flere timer før du la deg i går. Ja. Får jeg ned noe. Ja.

Så hva er feil med deg? :)

Masien er nå sprettet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er selvfølgelig cluet. Dritafull før Drøbakksundet, i hvert fall før man er på åpent hav. Noe så harry.... men gøy :o)

Dritafull før danskebåten er trikset. Tradisjonell forsing noen timer før båten går på Tut og Kjør i Oslo. 29 kroner for en øl.

Men jeg burde vært med på dansketur jeg også. De bestilte turen uten å spørre meg, fordi jeg ikke lenger er medlem av singelklubben. Latterlig. Nesten så jeg vurderte medlemsskap igjen bare for å få bli med. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Delfiner og kåthaier var det.. hehe

Hehe, stemmer. Hva disse kåthaiene gjorde med delfinene i hennes fantasi vites derimot ikke. Jeg tror Poppins har vært litt for ofte innom lugubre shopper i Svinesund. Der finner man sikkert filmer med delfiner og kåthaier. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Masien er nå sprettet.

Det var på tide.

Hva er forresten en masie?

Skrevet

Det var på tide.

Hva er forresten en masie?

Masi er en rødvin.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Masi er en rødvin.

Ah. Holder meg til min Quintin Tarantino-Luca Brasi-greie, jeg.

Skrevet

Dritafull før danskebåten er trikset. Tradisjonell forsing noen timer før båten går på Tut og Kjør i Oslo. 29 kroner for en øl.

Men jeg burde vært med på dansketur jeg også. De bestilte turen uten å spørre meg, fordi jeg ikke lenger er medlem av singelklubben. Latterlig. Nesten så jeg vurderte medlemsskap igjen bare for å få bli med. :)

Er du ikke medlem av singelklubben lenger? Krise...

Jeg synes jeg så noen innlegg her hvor du snakket til og med om unger men jeg kommenterte det ikke ;o) Ikke at du skulle ha altså men at tanken ikke lenger var så fjern.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, stemmer. Hva disse kåthaiene gjorde med delfinene i hennes fantasi vites derimot ikke. Jeg tror Poppins har vært litt for ofte innom lugubre shopper i Svinesund. Der finner man sikkert filmer med delfiner og kåthaier. :)

Hehe...jeg tror faktisk vi fant ut på msn hvor de fantes å!

=)

Du får ha en god kveld videre.Nå skal jeg på schinoooo ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du ikke medlem av singelklubben lenger? Krise...

Jeg synes jeg så noen innlegg her hvor du snakket til og med om unger men jeg kommenterte det ikke ;o) Ikke at du skulle ha altså men at tanken ikke lenger var så fjern.

Hæ? Nei. Den tanken er da fortsatt milevis unna. Det var ganske sikkert ikke meg. Det er helt forbanna sikkert.

Jeg er i et ganske nytt forhold. Om det varer eller ikke vil tiden vise. At vi er ulike som hund og katt viser seg derimot mer og mer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe...jeg tror faktisk vi fant ut på msn hvor de fantes å!

=)

Du får ha en god kveld videre.Nå skal jeg på schinoooo ;)

Du får kose deg på schino. :)

Skrevet

Det er bare Poppins og Amber som kliner til med ekstreme skrivefeil. Vi andre har erfaring. :)

Hei og hå, nå er vi igang med drikking alle jo!

Cecily og jeg drikker og taster, og jammen ser jeg at dere to holder på også ;)

Dette blir nok en morsom kveld ;)

(skal lese korrektur ikveld...)

Skrevet

Hehe - nå skriver jeg sikkert masse jeg ikke burde. Jaja, dere kjenner meg ikke da :o)

Tror du at du hadde kjent meg igjen på gata *nysgjerrig*

Dorthe, vi er flere som er igang med festen nå. :)

Dette blir nok en livlig kveld ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...