ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Hei og hå, nå er vi igang med drikking alle jo! Cecily og jeg drikker og taster, og jammen ser jeg at dere to holder på også Dette blir nok en morsom kveld (skal lese korrektur ikveld...) Det høres bra ut. Og jeg våkner stadig mer. Rart det der. Jeg våkner av alkohol. Sånn har jeg alltid vært. Hvis jeg f.eks. er i syden sover jeg ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hæ? Nei. Den tanken er da fortsatt milevis unna. Det var ganske sikkert ikke meg. Det er helt forbanna sikkert. Jeg er i et ganske nytt forhold. Om det varer eller ikke vil tiden vise. At vi er ulike som hund og katt viser seg derimot mer og mer. OK, jeg vet ikke hva jeg er jeg. Får sms innimellom. Men han er jo skikkelig sjuk da. Forresten har han gamle kompisen min som du nesten kjente bursdag i dag. Og så hadde han byttet adresse og telefonnummer så jeg sendte ikke noen bursdagshilsen. Var det kjipt gjort? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Dorthe, vi er flere som er igang med festen nå. Dette blir nok en livlig kveld Bra..... Sjeldent jeg er med på festen da. Har på bigbrother også på dataen og der er skikkelig party med partymusikk så jeg føler meg skikkelig på party nå jeg ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 OK, jeg vet ikke hva jeg er jeg. Får sms innimellom. Men han er jo skikkelig sjuk da. Forresten har han gamle kompisen min som du nesten kjente bursdag i dag. Og så hadde han byttet adresse og telefonnummer så jeg sendte ikke noen bursdagshilsen. Var det kjipt gjort? Nei, det er jo ikke så lett å sende hilsen når du ikke vet adresse eller noe. Kjenner han ikke, altså. Vet bare hvem det er. Fikk jo historien om tingene og sånn. Men brodern gikk i klassen hans på videregående. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Det høres bra ut. Og jeg våkner stadig mer. Rart det der. Jeg våkner av alkohol. Sånn har jeg alltid vært. Hvis jeg f.eks. er i syden sover jeg ikke. hehe høres ut som et bra triks for å få med seg alt en kan i syden Jeg har ihvertfall tentk å holde ut en stund ikveld Så får vi se om vi kan få igang noen bra diskusjoner eller noe på dol også... *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Bra..... Sjeldent jeg er med på festen da. Har på bigbrother også på dataen og der er skikkelig party med partymusikk så jeg føler meg skikkelig på party nå jeg ) Skål da, Dorthe! La oss lage litt liv her ikveld *s* Ser ut til at det er mange på påskeferie, så vi får holde koken vi som er her. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Nei, det er jo ikke så lett å sende hilsen når du ikke vet adresse eller noe. Kjenner han ikke, altså. Vet bare hvem det er. Fikk jo historien om tingene og sånn. Men brodern gikk i klassen hans på videregående. Jeg tror han har flyttet i samme komplekset. Men nå er han skikkelig ute å kjøre altså. Så synd, han var egentlig innmari kul oppi all møkka. Og bor sammen med den nazibroren sin. Nå er jeg fæl altså 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 hehe høres ut som et bra triks for å få med seg alt en kan i syden Jeg har ihvertfall tentk å holde ut en stund ikveld Så får vi se om vi kan få igang noen bra diskusjoner eller noe på dol også... *s* Det er umulig å sove i syden uansett. For varmt. Ja, får med det meste. Etter en ukes tid klarer jeg til og med å finne fram og tilbake til serveringa på stranda helt alene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Skål da, Dorthe! La oss lage litt liv her ikveld *s* Ser ut til at det er mange på påskeferie, så vi får holde koken vi som er her. Skål amber! Jeg har masse igjen på kartongen enda ) Vi skal nok få laget liv her. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Jeg tror han har flyttet i samme komplekset. Men nå er han skikkelig ute å kjøre altså. Så synd, han var egentlig innmari kul oppi all møkka. Og bor sammen med den nazibroren sin. Nå er jeg fæl altså Jeg vet ikke hvem broren er, men husker han hadde småspaca venner. Gikk jo på samme skolen jeg også, og de skilte seg litt ut. Ute å kjøre? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Det er bra. Minstemann likte ikke rødvin, han skrek som en gal de to gangene jeg prøvde for han fikk vondt i magen. Da tar jeg nok ikke sjansen på å prøve ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Sleng i henne et par valium! Huff da!! Dakal lille gullet mitt ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Huff da!! Dakal lille gullet mitt ) Jeg vet ikke hva jeg svarer på nå, men jeg er et gull. Det er jeg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Skål da, Dorthe! La oss lage litt liv her ikveld *s* Ser ut til at det er mange på påskeferie, så vi får holde koken vi som er her. Ja, og hvor ble det av dere da? 0 Siter
amber sun Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ja, og hvor ble det av dere da? Vi er ,vel . et annets sted. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg vet ikke hva jeg svarer på nå, men jeg er et gull. Det er jeg. Haha, det var det andre gullet jeg mente!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Vi er ,vel . et annets sted. Ranglere det da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Haha, det var det andre gullet jeg mente!! Åja. Englebarnet? Fikk hun pupp? 0 Siter
amber sun Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ranglere det da? ånei.- der ble vi kasta ut. vi var for enspora så vi er et annet sted hvor det ikke råder sensur *s* 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 ånei.- der ble vi kasta ut. vi var for enspora så vi er et annet sted hvor det ikke råder sensur *s* Fikk med meg det ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.