Gå til innhold

Nå sto jeg opp for...

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Åja. Englebarnet? Fikk hun pupp?

Næsj, hun har ikke våkna ennå.... Hadde jeg visst hun skulle være slikt et englebarn i kveld, skulle jeg jammen meg tatt et glass rødvin!!!

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

42

• Dorthe

33

• amber sun

6

• maire

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Næsj, hun har ikke våkna ennå.... Hadde jeg visst hun skulle være slikt et englebarn i kveld, skulle jeg jammen meg tatt et glass rødvin!!!

Men kan hun ikke da bli full? Eller går ikke vinen ut gjennom brystene?

Det har jeg håpet på. Hvis man f.eks. ikke har noe på nachpiel! :)

Gjest togli
Skrevet

Men kan hun ikke da bli full? Eller går ikke vinen ut gjennom brystene?

Det har jeg håpet på. Hvis man f.eks. ikke har noe på nachpiel! :)

Begynner du å bli litt grov eller? ;o)

Hmm, kanskje jeg skulle bruke gubben som forsøkskanin? Vil jo helst spare Lillebolla for slike skumle forsøk...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Begynner du å bli litt grov eller? ;o)

Hmm, kanskje jeg skulle bruke gubben som forsøkskanin? Vil jo helst spare Lillebolla for slike skumle forsøk...

Jeg husker ikke hva jeg skrev, men det kan godt være at jeg var grov. Selv om det ikke er typisk meg. Naturligvis. :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg husker ikke hva jeg skrev, men det kan godt være at jeg var grov. Selv om det ikke er typisk meg. Naturligvis. :)

Vinen har skylda ;o)

fei1365380229
Skrevet

Hæ? Nei. Den tanken er da fortsatt milevis unna. Det var ganske sikkert ikke meg. Det er helt forbanna sikkert.

Jeg er i et ganske nytt forhold. Om det varer eller ikke vil tiden vise. At vi er ulike som hund og katt viser seg derimot mer og mer.

Er dere ulike som hund og katt kan dere like gjerne slå opp med en gang!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...