Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Åja. Englebarnet? Fikk hun pupp? Næsj, hun har ikke våkna ennå.... Hadde jeg visst hun skulle være slikt et englebarn i kveld, skulle jeg jammen meg tatt et glass rødvin!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Næsj, hun har ikke våkna ennå.... Hadde jeg visst hun skulle være slikt et englebarn i kveld, skulle jeg jammen meg tatt et glass rødvin!!! Men kan hun ikke da bli full? Eller går ikke vinen ut gjennom brystene? Det har jeg håpet på. Hvis man f.eks. ikke har noe på nachpiel! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Men kan hun ikke da bli full? Eller går ikke vinen ut gjennom brystene? Det har jeg håpet på. Hvis man f.eks. ikke har noe på nachpiel! Begynner du å bli litt grov eller? ;o) Hmm, kanskje jeg skulle bruke gubben som forsøkskanin? Vil jo helst spare Lillebolla for slike skumle forsøk... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Begynner du å bli litt grov eller? ;o) Hmm, kanskje jeg skulle bruke gubben som forsøkskanin? Vil jo helst spare Lillebolla for slike skumle forsøk... Jeg husker ikke hva jeg skrev, men det kan godt være at jeg var grov. Selv om det ikke er typisk meg. Naturligvis. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg husker ikke hva jeg skrev, men det kan godt være at jeg var grov. Selv om det ikke er typisk meg. Naturligvis. Vinen har skylda ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hæ? Nei. Den tanken er da fortsatt milevis unna. Det var ganske sikkert ikke meg. Det er helt forbanna sikkert. Jeg er i et ganske nytt forhold. Om det varer eller ikke vil tiden vise. At vi er ulike som hund og katt viser seg derimot mer og mer. Er dere ulike som hund og katt kan dere like gjerne slå opp med en gang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.