Gå til innhold

FINNER dette veldig triggende...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom du er så sårbar og fiksert på disse temaene, bør du vel holde deg unna internett, og i særdeleshet sider som omhandler psykiatri?

Vennlig hilsen

Er vel ikke jeg PERSONLIG som blir trigget av dette.

Er selv sykepleier. Og kommer ofte borti slikt.

Tenker mere på de andre som besøker psykiatri forumet.

Har hatt praksis på psykiatrisk avdeling, å sett den såkalte smitte effekten der. Det var det jeg mente.

:)

Ikke noe annet...

• 1 år senere...
Gjest LiLina79

å dakar deg, det EVIGE offer hva! At andre har hatt det for jævlig betyr ingenting for deg, DU kan jo bli trigga, stakkar. Så blir du det plutselig ikke likevel, plutselig er du sykepleier. Folk som ikke har fullført hjelpepleien på vgs en gang, er ikke sykepleiere. Men som den evige lystløgner du er, er jo ikke det så nøye for deg!

Innlegget ble skrevet for et par år siden, hva driver du med egentlig, søker henne opp i timesvis på nett, for å se om du finner noe?? Helt besatt av henne hva??

Som om ikke du evt trigger folk selv når du legger ut bilder av deg selv i trusa der du prøver presse ut ribbeina dine og skriver åååjeg er så feit og svaaaaaaak. Men alt for oppmerksomhet hva? Haha. Latterlig og gjennomskuet, er et du er!!!!!!

Gjest xxxxxxxXXXXXxxxx

å dakar deg, det EVIGE offer hva! At andre har hatt det for jævlig betyr ingenting for deg, DU kan jo bli trigga, stakkar. Så blir du det plutselig ikke likevel, plutselig er du sykepleier. Folk som ikke har fullført hjelpepleien på vgs en gang, er ikke sykepleiere. Men som den evige lystløgner du er, er jo ikke det så nøye for deg!

Innlegget ble skrevet for et par år siden, hva driver du med egentlig, søker henne opp i timesvis på nett, for å se om du finner noe?? Helt besatt av henne hva??

Som om ikke du evt trigger folk selv når du legger ut bilder av deg selv i trusa der du prøver presse ut ribbeina dine og skriver åååjeg er så feit og svaaaaaaak. Men alt for oppmerksomhet hva? Haha. Latterlig og gjennomskuet, er et du er!!!!!!

Du finn no rimelig gamle innlegg sjøl da...

Annonse

Gjest LiLina79

Du finn no rimelig gamle innlegg sjøl da...

Ble så lattermild da jeg så denne første gang for lenge siden at jeg lagra den på bookmarks, og den poppet fram på bookmarks da jeg trykka litt fort her. Ble forbanna denne gangen. Første gang jeg leste den var tre sek etter at du skrev den, den kom jo opp på 100 nyeste, Du trodde vel ikke innlegget ditt ville oppdages på webmaster, men ser en det tilfeldigvis på 100 nyeste, så gjør en det.

Gjest xxxxxxxXXXXXxxxx

Ble så lattermild da jeg så denne første gang for lenge siden at jeg lagra den på bookmarks, og den poppet fram på bookmarks da jeg trykka litt fort her. Ble forbanna denne gangen. Første gang jeg leste den var tre sek etter at du skrev den, den kom jo opp på 100 nyeste, Du trodde vel ikke innlegget ditt ville oppdages på webmaster, men ser en det tilfeldigvis på 100 nyeste, så gjør en det.

var meninga at det skulle komme på webmaster, og vet utmerka godt at det kommer på de nyeste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...