Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har hatt feber i 2-3 dager no. Og har tatt jevnlige febernedsettende tabletter. Men etter en stund så går det over, så blir det verre. Det har blitt verre og verre. Nå fryser jeg nesten hele tiden og har en rar følelse i kroppen. Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å sove og slappet av, men det er så vanskelig å sovne pga det bruker å være for varmet eller kaldt.. Prøver også å kjøle meg ned ved å ha kaldt vann i ansiktet, men det tar ikke lang tid før det har blitt likevarmt igjen. Jeg er i øyeblikket i hamar, på et gigantisk LAN. Luften er dårli og ekkel. Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178807-feber-konstant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Du har feber. Var jeg deg, ville jeg kommet meg til lege.

Febernedsettende tabletter hjelper ikke på sykdommen, de bare demper feberen akkurat i de timene de virker.

Når man fryser, er feberen i ferd med å stige, når man svetter er den på vei ned litt igjen.

Kroppen prøver å si til deg at den er sjuk, men det virker ikke som om du hører sæelig godt etter!

Du får blåse i det gigantiske LAN-treffet og komme deg til den lokale legevakta. Bli lyttet på (lungene), tatt blodprøve av (for åå sjekke om det er et virus som har angrepet deg, eller en basill. Og så får du kanskje noe som hjelper for sykdommen (ikke bare for symptomene - nemlig feberen).

Du trenger hvile, og mye å drikke (vann, juice).

God bedring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178807-feber-konstant/#findComment-1200035
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...