Gå til innhold

Beincyste


OliverMamma

Anbefalte innlegg

OliverMamma

Hei. Jeg sitter her med brukket lillefinger og med mange spm. Da jeg var på røntgen sa de at jeg hadde en beincyste som gjorde at jeg knakk fingeren lettere. Jeg ble svært usikker på hva dette var og litt redd fordi jeg forbinder cyster med kreft. Da jeg var mindre (nå er jeg 20 år) synest jeg å huske at jeg hadde en beincyste i kneet, også da jeg hadde brukket noe inni kneet. Dette er ikke sikkert, men noe jeg mener å huske. Hva menes med beincyste? Kan det vere kreft?isåfall, er det da skjelettkreft og hvilke prognoser er det på den typen kreft? Hvorfor har jeg dette? Kan jeg ha flere, da denne cysten ble oppdagert ved tilfeldigheter? De sa ingenting annet enn at jeg skulle komme på ny kontroll om 6mnd.Som dere sikkert ser så er jeg redd for kreften, mange i min familie har hatt kreft. Og min onkel hadde skjelettkreft.....Takk for svar, mvh Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...