Gå til innhold

Utlod hos menn som er 19!!!

Bigdog

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 19 år som har noen problemer nedentil. Det hele begynte at jeg gikk til en naturmedesiner for å få sjekke noe ang. alkohol. Der fant han noe på prostataen min (mente han) så han var veldig bekymret og sa jeg burde ta kontakt med lege med en gang. Jeg måtte vente 2 uker og da tok de noen prøver. Så ventet jeg 2 uker igjen før jeg fikk svar som ikke viste noen ting. Mens jeg ventet på svar så begynte det å renne en veske fra penis. Jeg tror det er urin. Det svir også av og til. Jeg forklarte dette til legen og han tok vekst prøver flere prøver. Han kjente på prostata men fant ingen feil. Jeg fikk antibiotika men ble ikke bedre. Jeg ble henvist til Urolog hvor han også kjente på prostata og tok ultralyd men det eneste var at jeg ikke tømte meg helt når jeg tisset. Prostataen min var helt normal i størrelse så ingen ting var problem der. Jeg har nå gått på antibiotika i snart 2 uker men det er ikke bedre. Noen som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...