Gjest kan det være pco? Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg hadde uregelmessig mensen før jeg startet på p piller. Sluttet en periode på p piller (ca 1,5 mnd) fikk ikke mensen da. Men startet opp på p pille igjen uten å sjekke dette. (Tok graviditetstest først da.) Har en del hårvekst, dette har jeg hatt siden jeg var ca 13-14 år- (Husker ikke helt). Nå er jeg 26 år. Samboer og jeg ønsker oss barn på sikt, så det hadde vel vært lurt å sjekket dette allerede nå, selv om det ikke for øyeblikket er aktuelt med barn. Er det GU, eller annen sjekk? Er også litt overvektig. Ikke mye men litt. Spiser ganske sunt, trener, men er en del godis, så det kan jo bare være godis som gjør meg litt overvektig. Men det er vel også vanlig med litt overvekt ved PCO? (Iallefall noen?) Har en del hårvekst på legger, armer, litt under navlen(ikke mye, men litt). Får man medisiner som hemmer hårvekst ved en evnt pco? Eller må man bare fortsette med veet;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179047-hvordan-sjekker-man-om-man-har-pco/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.