Gjest Winnipeg Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har hatt fast partner i tre år. Dessverre gikk jeg ikke til underlivsundersøkelse før jeg innledet et forhold med ham, men det har ikke virket som om det var nødvendig da ingen av oss har hatt noen plager i løpet av disse tre årene. Det jeg lurer på er om det er mulig atjeg kan ha hatt klamydia (har aldri hatt noen symptomer) før jeg traff ham, og nå kanskje er steril uten å vite om det? Eller ville jeg eller han hatt noen symptomer i løpet av disse tre årene hvis det var tilfellet? Kvinner får vel smerter og sånn hvis de har hatt klamydia for tre år siden og ikke blitt behandlet for det skulle jeg tro? Både jeg og kjæresten min lurer fælt på dette, vil helst ikke være steril. Takker for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179322-hatt-klamydia-uten-%C3%A5-vite-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.