Gå til innhold

Kjendiser på dol?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Gjest baremei

Er DU en kjendis?? Du trenger ikke si navnet ditt, eller bruke nicket. Jeg er bare så nysgjerrig..;) Ja, jeg kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    43

  • Mary Poppins

    21

  • amber sun

    17

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Gjest baremei

Innenfor næringslivet så ;)

Hmmm, ikke dårlig det:) Hvem kan du være da, mon tro..gruble,gruble... Celina Midelfart??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææi...er vel ikke det...

men var på nyhetene en gang i fjor ;)

Husbonden ble intervjuet på gata under Lillehammer-OL om han trodde det ble norsk gull.

Tells det, eller? ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.. heldigvis ikke. men kunne godt hatt pengene til en kjendis, en rik en så klart.... : )

Og dermed er Sven O utelukket! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis ikke, vil jeg si... :-)

Men jeg har vært på en kjendisfest en gang for en del år siden. En morsom, men også merkelig erfaring... Noen av kjendisene var bare opptatt av kjendisfaktor (som hvorfor jeg var der i det hele tatt, jeg som ikke var kjent eller noen i bransjen!), eller kanskje de var litt små-paranoide eller bare helt enkelt litt sære... Mens heldigvis var noen andre mer jordnære og lett å komme i kontakt med, selv om jeg ikke hadde så mye interessant å fare med innen "deres verden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Nei, heldigvis ikke, vil jeg si... :-)

Men jeg har vært på en kjendisfest en gang for en del år siden. En morsom, men også merkelig erfaring... Noen av kjendisene var bare opptatt av kjendisfaktor (som hvorfor jeg var der i det hele tatt, jeg som ikke var kjent eller noen i bransjen!), eller kanskje de var litt små-paranoide eller bare helt enkelt litt sære... Mens heldigvis var noen andre mer jordnære og lett å komme i kontakt med, selv om jeg ikke hadde så mye interessant å fare med innen "deres verden".

Men hvorfor i alle dager var du der da, når du ikke var kjent eller noen i bransjen?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i alle dager var du der da, når du ikke var kjent eller noen i bransjen?;)

Fordi jeg hadde blitt kjent med en kjendis, som ba meg når han skulle be sammen noen folk. Og uten unntak var alle andre enn meg kjendiser og/eller "bakmenn" i underholdnings-bransjen. Regisører, filmfolk, musikere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...