Gå til innhold

Kjendiser på dol?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Terje Søviknes?

Nei _nå_ tuller du, morsan!

Jeg vil ha ekte fakta. Er vel ikke så lettlurt.

*hmpf*

Men hvis vi holder på lenge nok slik så vil kanksje Gyda dementere - helt til vi plutselig sitter med fasiten! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    43

  • Mary Poppins

    21

  • amber sun

    17

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins

Hvem er denne mannen din?

Noe du kan dele med oss andre i klubben?

*nysgjerrig*

Håper hun vil dele det med oss i klubben, blir skrekkelig nysjerrig her jeg sitter nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

*Hehe* Det var en journalist som etterlyste noen som hadde fått hjelp fra andre her inne og jeg meldte meg på grunn av podens hjertefeil. Og så kom de opp fra Oslo for å intervjue meg og ta bilder like før podens andre store hjerteoperasjon. Sto faktisk i VG akkurat da vi var på Riksen!

Så dol har t.o.m hjulpet på kjendisstatusen din altså;) Nei, men fra spøk til alvor:så flott at du fikk hjelp her inne da!Håper alt gikk fint med sønnen din, og at han har det bra?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun vil dele det med oss i klubben, blir skrekkelig nysjerrig her jeg sitter nå..

Skravler dere nå? Fikk ikke tak i Gyda, så jeg er fortsatt nysgjerrig....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dol har t.o.m hjulpet på kjendisstatusen din altså;) Nei, men fra spøk til alvor:så flott at du fikk hjelp her inne da!Håper alt gikk fint med sønnen din, og at han har det bra?!

Jada, han er operert enda en gang etter det og han er nå 6 1/2 år, skolegutt og uforskammet frisk og rask! :o) Det er ikke mulig å se det på ham at han har hatt 3 store, åpne hjerteoperasjoner, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis vi holder på lenge nok slik så vil kanksje Gyda dementere - helt til vi plutselig sitter med fasiten! ;-))

Aha!

Du tenker å bruke _den_ metoden, ja. ;)

Vi får se hva vi finner ut, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!

Du tenker å bruke _den_ metoden, ja. ;)

Vi får se hva vi finner ut, da...

En litt for tidkrevende metode er jeg redd! ;-)

Han er en "slags" kjendis (i flg Lillemus), og han får fanbrev fra 17-åringer....

Ikke mye å bygge på gitt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Skravler dere nå? Fikk ikke tak i Gyda, så jeg er fortsatt nysgjerrig....

;)

Neida skravler ikke nå, men vi får spørre Gyda pent hvis vi skravler senere ikveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Jada, han er operert enda en gang etter det og han er nå 6 1/2 år, skolegutt og uforskammet frisk og rask! :o) Det er ikke mulig å se det på ham at han har hatt 3 store, åpne hjerteoperasjoner, heldigvis.

Godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;)

Jeg pleier aldri å skrive på dialekt, og liker det egentlig ikke heller. Altså å lese på dialekt, verken her eller leserinnlegg i avisa osv.

Men siden dette var en "greie" til Tottlå, så gjorde jeg det likevel. ;) Bare for moro skyld.

Tjihi... :) Jeg skjønte det, serru, kunne bare ikke dy meg fra å kommentere det likevel ;)

Jeg har store problemer med å forstå siddisdialekt, så om vi en gang treffes, må du legge om litt! ;)

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt for tidkrevende metode er jeg redd! ;-)

Han er en "slags" kjendis (i flg Lillemus), og han får fanbrev fra 17-åringer....

Ikke mye å bygge på gitt! :-)

Kan høres ut som en Idol deltaker, eller muligens en av de som har vært med på et av disse evinnelige reality-showene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi... :) Jeg skjønte det, serru, kunne bare ikke dy meg fra å kommentere det likevel ;)

Jeg har store problemer med å forstå siddisdialekt, så om vi en gang treffes, må du legge om litt! ;)

*flirer*

Det blir nok ikke noe problem, hehe

Jeg la såpass mye om på dialekten da jeg bodde østpå at jeg nok greier å gjøre det igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hehe* Det var en journalist som etterlyste noen som hadde fått hjelp fra andre her inne og jeg meldte meg på grunn av podens hjertefeil. Og så kom de opp fra Oslo for å intervjue meg og ta bilder like før podens andre store hjerteoperasjon. Sto faktisk i VG akkurat da vi var på Riksen!

Den reportasjen husker jeg faktisk veldig godt!

Hvor lenge siden er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reportasjen husker jeg faktisk veldig godt!

Hvor lenge siden er det?

6 år siden i disse dager. Det var vel først på april så det blir 6 år siden til uka. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres ut som en Idol deltaker, eller muligens en av de som har vært med på et av disse evinnelige reality-showene ;-)

*Ler så jeg griner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler så jeg griner*

Joa, kanskje litt søkt - men gøy å spekulere litt når folk sier A, begynner å si B men stopper opp - og overlater resten til folks frie fantasi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjendis :-) Sier ikke hvem jeg er..

Hmm... tror KANSKJE jeg har litt peiling etter å ha lest litt stikkord her og der, MEN det kan godt være at jeg er helt på jordet og :)

Uansett så spekulerer jeg ikke høyt i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

Det blir nok ikke noe problem, hehe

Jeg la såpass mye om på dialekten da jeg bodde østpå at jeg nok greier å gjøre det igjen ;)

er du som tottlå?

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...