Gå til innhold

Kjendiser på dol?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Jeg er trønder ;)

Om folk med den dialekten snakker veeeldig tydelig, så kan jeg klare å forstå det. Det samme med siddisdialekt, jeg sliter skikkelig når de snakker bredt!

Jeg hadde store problemer med å forstå trøndere før.

Men så jobbet jeg sammen med nesten bare trøndere i kanskje et års tid eller så, og nå forstår jeg faktisk hva dere sier når dere snakker trønderdialekt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    43

  • Mary Poppins

    21

  • amber sun

    17

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde store problemer med å forstå trøndere før.

Men så jobbet jeg sammen med nesten bare trøndere i kanskje et års tid eller så, og nå forstår jeg faktisk hva dere sier når dere snakker trønderdialekt også ;)

Hehe... ikke dårlig :)

Jeg snakker helt normal Trondheimsdialekt, ikke bredt i det hele tatt, så det hjelper kanskje på litt? :)

Har noen i klassen fra Nord-Trøndelag, De prater rimelig bredt i forhold til meg, må erte dem litt for det av og til!

*Gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Hipp hurra! denne tråden har nå forlengst slått "vindusvasking med nal" langt ned i støvlene hva lengde angår!! :-)

Jeg var et øyeblikk bekymret! *S*

Kjendiser trekker, vettu:) Men oioioi så lang!!Hihihi,og det var jeg som startet den! *stolt*;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser trekker, vettu:) Men oioioi så lang!!Hihihi,og det var jeg som startet den! *stolt*;))

Og så hadde det vært bekymringsfullt i seg selv om vindusvasking hadde vært mer populært enn humor! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Jeg jobber i avis, og får bare kremjobbene - siden jeg er yngst og "oppdatert" :)))

Hva gjør du nå, da, siden du ikke lenger driver med kulturell journalistikk?

Beklager seint svar. Så kjekt at du får "kremjobbene" da, din heldiggris:) Der jeg var, var det litt sånn at alle som jobbet der hadde sitt faste område de dekket, og innenfor det området skulle du helst ikke tråkke..Vi studenter fikk klare oss med det som "ble til overs", for det meste. Men fikk da gjøre noen spennende saker likevel. Det blir ofte hva man gjør det til også.

Nå driver jeg ikke med journalistikk i det hele tatt faktisk, i stedet studerer jeg helt andre ting:) Men forhåpentligvis kan det kombineres med journalistyrket etter hvert.

Lykke til videre i jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Og så hadde det vært bekymringsfullt i seg selv om vindusvasking hadde vært mer populært enn humor! :-)

Ja,kan si meg enig i det:) Vindusvask-pøh,hvem bryr seg om sånt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at flere enn tre-fire stykker kan lese innlegg her inne vet du! :-)

Jeg fant ut hvem han er, men jeg aner ikke hvem han er for det, dessverre.

Men jeg vkisste jo om han som døde, da.

Jeg skjønner ikke helt.

Det står ingenting om det i noe innlegg her. Det ble "publisert" helt andre steder. Og så er han ingen kjendis i vanlig forstand.

Og det med han som døde skjønte jeg heller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg var nær ved å sykle ned Kjell Bekkelund i Bygdøy alle.

Han ropte et eller annet om de forbanna syklistene.

Jeg snubla i beina til Mads Ousdal på trikken. Han sov, og hadde uberegnelige lange bein. Han så ikke meget blid ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at flere enn tre-fire stykker kan lese innlegg her inne vet du! :-)

Jeg fant ut hvem han er, men jeg aner ikke hvem han er for det, dessverre.

Men jeg vkisste jo om han som døde, da.

Det er ikke offentliggjort her inne på dol, så vidt jeg vet.

Hvor har du det fra, morsan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt.

Det står ingenting om det i noe innlegg her. Det ble "publisert" helt andre steder. Og så er han ingen kjendis i vanlig forstand.

Og det med han som døde skjønte jeg heller ikke?

Han som han skrev den teksten til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt.

Det står ingenting om det i noe innlegg her. Det ble "publisert" helt andre steder. Og så er han ingen kjendis i vanlig forstand.

Og det med han som døde skjønte jeg heller ikke?

Du kan gjerne maile meg hvis du vil. *S*

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...