Gå til innhold

Kjendiser på dol?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    43

  • Mary Poppins

    21

  • amber sun

    17

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins

Pøh...

Skal vi se her..

Jeg har vært på fest hos Joakim som vant big brother for flere år siden..

Gunilla Holm kjenner tanten min godt, og ergo har jeg møtt henne flere ganger også..

Heidi på chatsonen (ser noen på det?) på tv2 er en vennine av meg..

Og her er MITT trumf kort:

Jeg har gått i klasse meg datteren til Sheiken i Dubai, Sheik Mohammed Bin Rashed Al-Maktoum, og har besøkt flere av palassene hans.

Slå den du!!!!

her skal det stå med og ikke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guri! DET kan jeg ikke finne meg i! *gruble gruble*

Jeg kjenner søsteren til et kjent fjes i NRK! :-)

Jeg har snakket med sentralbanksjefen! ;-)

Og - her kommer trumfkortet - jeg sto "ringside" på Karl Johan da Kong Olav ble begravet, dvs rett foran meg på gata spankulerte den norske kongefamilien, den svenske og den danske, spanskekongen m frue, prins Charles, etc etc.

Stikk DEN du, frøken! ;-))

Mannen min har vært på fest med Märtha Louise, hun satt til og med på fanget hans... hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Dassen fra barnedomshjemmet mitt var avbildet i lokalavisen!!

HA! Den tenker jeg satt!! *S*

Historien var: Min far hadde kjøpt en dass til huset som var under bygging, og hadde surret den fast på taket på Bobla (dette var for meget lenge siden, må vite). På vei hjem gjorde han et stopp til, og mens bilen sto parkert så en reporter sitt snitt til å fotografere bobla med dassen på taket.

Neste dag sto det en liten notis i lokalavisa om at enkelte ser ut til å ha funnet kreative løsninger på manglende offentlig toalett i bygda! ;-)

lol!

Jeg gir meg, dassen historien din tok kaka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Dassen fra barnedomshjemmet mitt var avbildet i lokalavisen!!

HA! Den tenker jeg satt!! *S*

Historien var: Min far hadde kjøpt en dass til huset som var under bygging, og hadde surret den fast på taket på Bobla (dette var for meget lenge siden, må vite). På vei hjem gjorde han et stopp til, og mens bilen sto parkert så en reporter sitt snitt til å fotografere bobla med dassen på taket.

Neste dag sto det en liten notis i lokalavisa om at enkelte ser ut til å ha funnet kreative løsninger på manglende offentlig toalett i bygda! ;-)

hehehehhehe...

Morsan.. den var bare best! Slår alt til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Pøh...

Skal vi se her..

Jeg har vært på fest hos Joakim som vant big brother for flere år siden..

Gunilla Holm kjenner tanten min godt, og ergo har jeg møtt henne flere ganger også..

Heidi på chatsonen (ser noen på det?) på tv2 er en vennine av meg..

Og her er MITT trumf kort:

Jeg har gått i klasse meg datteren til Sheiken i Dubai, Sheik Mohammed Bin Rashed Al-Maktoum, og har besøkt flere av palassene hans.

Slå den du!!!!

Imponert. Mest over at du huska hele navnet til sheiken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har vært på fest med Märtha Louise, hun satt til og med på fanget hans... hehe :-)

Wow!

Mærta satt faktisk på nabobordet til oss på Costa en gang, sammen med sin daværende kjæreste Thomas Salvesen.

Hun røykte faktisk Prince! (sic)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehhehe...

Morsan.. den var bare best! Slår alt til nå!

Ja det er ikke alle forunt å ha gjort sitt fornødne på en ekte kjendis-dass, nei! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Dassen fra barnedomshjemmet mitt var avbildet i lokalavisen!!

HA! Den tenker jeg satt!! *S*

Historien var: Min far hadde kjøpt en dass til huset som var under bygging, og hadde surret den fast på taket på Bobla (dette var for meget lenge siden, må vite). På vei hjem gjorde han et stopp til, og mens bilen sto parkert så en reporter sitt snitt til å fotografere bobla med dassen på taket.

Neste dag sto det en liten notis i lokalavisa om at enkelte ser ut til å ha funnet kreative løsninger på manglende offentlig toalett i bygda! ;-)

Råbra!!Hahaha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Wow!

Mærta satt faktisk på nabobordet til oss på Costa en gang, sammen med sin daværende kjæreste Thomas Salvesen.

Hun røykte faktisk Prince! (sic)

Nå kom jeg på noe!

Onkelen min har spist middag sammen med henne!

Riktig nok satt det sikkert 50 andre rundt bordet, men dog.

Han (Kremt, Märtha) kom til å med på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Imponert. Mest over at du huska hele navnet til sheiken!

Etter å ha bodd der i såå mange år, har jeg navnet hans nokså innprintet i hukommelsen..

Hans tittel er forøvrig:

Dubai Crown Prince and UAE Defence Minister General Sheikh Mohammed bin Rashid Al-Maktoum

Hele denne regla leser de opp når de skal si navnet hans på nyhetene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å skryte av?? Kurt som er sååå deilig!! ;) neida nå tuller jeg, du har rett ikke akkurat mye å skryte av..

Og forresten skjedde det rett etter det ble slutt.. :)

Æsj, unnskyld at jeg sier det, men Kurt. Hvorfor lå hun med han egentlig. Så kåt går det da virkelig ikke an å bli.

Spyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Æsj, unnskyld at jeg sier det, men Kurt. Hvorfor lå hun med han egentlig. Så kåt går det da virkelig ikke an å bli.

Spyr.

Nei det kan du spørre om, det er forøvrig ingen nær vennine dette her...

Men hun gjorde det vel rett og slett fordi hun tror det er kult å pule en kjendis... Noen jenter er dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Dassen fra barnedomshjemmet mitt var avbildet i lokalavisen!!

HA! Den tenker jeg satt!! *S*

Historien var: Min far hadde kjøpt en dass til huset som var under bygging, og hadde surret den fast på taket på Bobla (dette var for meget lenge siden, må vite). På vei hjem gjorde han et stopp til, og mens bilen sto parkert så en reporter sitt snitt til å fotografere bobla med dassen på taket.

Neste dag sto det en liten notis i lokalavisa om at enkelte ser ut til å ha funnet kreative løsninger på manglende offentlig toalett i bygda! ;-)

Jeg har helt glemt å nevne Line Narvesen og Rocco da!! men det vet vel de fleste her inne fra før av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha bodd der i såå mange år, har jeg navnet hans nokså innprintet i hukommelsen..

Hans tittel er forøvrig:

Dubai Crown Prince and UAE Defence Minister General Sheikh Mohammed bin Rashid Al-Maktoum

Hele denne regla leser de opp når de skal si navnet hans på nyhetene

Man må trekke pusten dypt for å klare det der!

Du bodde i Dubai i flere år som barn, altså?

*spennende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Man må trekke pusten dypt for å klare det der!

Du bodde i Dubai i flere år som barn, altså?

*spennende*

Jupp 15år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan du spørre om, det er forøvrig ingen nær vennine dette her...

Men hun gjorde det vel rett og slett fordi hun tror det er kult å pule en kjendis... Noen jenter er dumme.

Ja, det er tydelig!

jeg husker jeg tenkte da Thor Hermannsen var med i BB at han måtte være helt død på sjekkemarkedet etter dette.

Men det var han ikke gitt! Det er mange dumme jenter, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...