Gå til innhold

Kjendiser på dol?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Dø, jeg bor jo på Løkka jo. Jeg heter ikke Skappel nei. Den eneste likheten med henne er at jeg har lange bein.

Jeg tror det finnes et likhetstrekk til, hihi.

Hun hadde da ikke så store tusenwattere for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    43

  • Mary Poppins

    21

  • amber sun

    17

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Jeg har snakket med mange kjendiser men det er fordi så mange bor her. *fnis* til og med en som sloss om meg på en av pubene.

Sven O. og Per Ståle Lønning?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Kan høres ut som en Idol deltaker, eller muligens en av de som har vært med på et av disse evinnelige reality-showene ;-)

Jeg vet, jeg vet !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Tårene renner her også! Dette er mer enn en stakkar kan tåle.

Men du har jo fortalt oss om han? Altså ikke hvem han er, men innenfor hvilken bransje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

:o Gisp. Er du selveste Skappel?? Og hvor bor du da-Holmenkollåsen?

Skappel bor på Lambertseter eller noe, hun er hvertfall stadig der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitz1365380771

Så det er der skilsmisseårsaken ligger, altså? Hihi...

;o)

Hun er nok heller en hundredel av skilsmisseårsaken tenker jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjørt over skiene til svensekongen på slalom... og fått høre det ever since! Hehehe... artig minne forresten, selv om det resulterte i en forstuvet tommel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sven O. og Per Ståle Lønning?

:P

Nei, jeg har glemt navnet hans. Skuespiller, han er faktisk skikkelig kjendis. Og han var selvfølgelig god og full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo fortalt oss om han? Altså ikke hvem han er, men innenfor hvilken bransje!

Ja, men hvor mange er "oss"?

Tre eller fire stykker ...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Ja, men hvor mange er "oss"?

Tre eller fire stykker ...

:o)

ja, ja.. nå vil jeg gjøre meg litt interessant her da.. for vet mer enn de andre, så ikke ødelegg det ;-) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvor mange er "oss"?

Tre eller fire stykker ...

:o)

Husk at flere enn tre-fire stykker kan lese innlegg her inne vet du! :-)

Jeg fant ut hvem han er, men jeg aner ikke hvem han er for det, dessverre.

Men jeg vkisste jo om han som døde, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det var en fyr fra Jæren som pleide å komme og handle hos meg for noen år siden, omtrent daglig.

Hver gang han pratet til meg, smilte han lurt, for jeg måtte uten unntak ALLTID spørre opp igjen hva han sa. Stort sett skjønte jeg ikke hva han sa da heller ;)

Tuller du??? Jeg tror det der er noe tull, at de fra østlandet ikke forstår oss!! Herremann, vi snakker jo kjempe forståelig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... det var en fyr fra Jæren som pleide å komme og handle hos meg for noen år siden, omtrent daglig.

Hver gang han pratet til meg, smilte han lurt, for jeg måtte uten unntak ALLTID spørre opp igjen hva han sa. Stort sett skjønte jeg ikke hva han sa da heller ;)

Tuller du??? Jeg tror det der er noe tull, at de fra østlandet ikke forstår oss!! Herremann, vi snakker jo kjempe forståelig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du??? Jeg tror det der er noe tull, at de fra østlandet ikke forstår oss!! Herremann, vi snakker jo kjempe forståelig!!!!!

Jeg har stort sett ingen problemer med å forstå dere jeg, så du trenger ikke legge innleggene toi ganger for min skyld ihvertfall! ;-))

Men så er ikke jeg _egentlig_ østlending, heller, da, kanskje det er der forklaringen ligger? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett ingen problemer med å forstå dere jeg, så du trenger ikke legge innleggene toi ganger for min skyld ihvertfall! ;-))

Men så er ikke jeg _egentlig_ østlending, heller, da, kanskje det er der forklaringen ligger? *S*

Hehehe....tar litt av på sende knappen, jeg! Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg har kjørt over skiene til svensekongen på slalom... og fått høre det ever since! Hehehe... artig minne forresten, selv om det resulterte i en forstuvet tommel ;)

Kom på at jeg var nær ved å sykle ned Kjell Bekkelund i Bygdøy alle.

Han ropte et eller annet om de forbanna syklistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Møøøøøøøøøøøøøø!!!!!!!

:D

Jeg har sett kong Olav levende jeg da! :P

Jeg kjører forbi fjøset han`s hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du??? Jeg tror det der er noe tull, at de fra østlandet ikke forstår oss!! Herremann, vi snakker jo kjempe forståelig!!!!!

Jeg er trønder ;)

Om folk med den dialekten snakker veeeldig tydelig, så kan jeg klare å forstå det. Det samme med siddisdialekt, jeg sliter skikkelig når de snakker bredt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg var nær ved å sykle ned Kjell Bekkelund i Bygdøy alle.

Han ropte et eller annet om de forbanna syklistene.

Hehe... De må passe Dem, vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...