Gå til innhold

Kjendiser på dol?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Gjest baremei

Hvis jeg virkelig skal fleske til, så må jeg jo si at også jeg har sett Bondevik på en butikk, og vært på samme buss som Elisabeth fra "Julemorgen"!

Gidamegaltså! ;-)

Kom på at jeg jo traff Sissel Kyrkjebø på Gardermoen rett før påske!!Hun smilte til meg t.o.m., så jeg er ganske "innenfor" jeg, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    43

  • Mary Poppins

    21

  • amber sun

    17

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Jeg har vært på byen og sittet på bord med Tommy Steine og Otto Jespersen (satt faktisk mellom dem - store karer ;) ) og presterte å synge "oops I did it again" til dem. jaja ;)

Autograf noen?

*Ser opp til deg* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Steike! Nå husker jeg at jeg sto i kiosk-kø sammen med Trine Hattestad for bare noen uker siden!

Ja, nå begynner det å bli FLUST med kjendiskoblinger på meg altså! ;-))

Hehe, jeg har en vennine som har ligget med Kristian Walen, en annen vennine har ligget med selveste Kurt.

Jo også har jeg vært på nachshpiel med Oskar og Albert i Hotel Ceasar, ikke dårlig bare det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har en vennine som har ligget med Kristian Walen, en annen vennine har ligget med selveste Kurt.

Jo også har jeg vært på nachshpiel med Oskar og Albert i Hotel Ceasar, ikke dårlig bare det ;)

Ligget med selveste Kurt??? Akkurat som det var noe å skryte av! ;-)

Var det før eller etter at det ble slutt med han og dama, da? *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hehe, jeg har en vennine som har ligget med Kristian Walen, en annen vennine har ligget med selveste Kurt.

Jo også har jeg vært på nachshpiel med Oskar og Albert i Hotel Ceasar, ikke dårlig bare det ;)

MP, akkurat nå leder du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Åja!! Det var DEG, det ja! *knis*

Ja, det var meg:o)

Du hørte jeg knota noe forferdelig ikke sant?

Du så sikkert hvor rødma også?

Tenkte jeg skulle snakke skikkelig dialekt, slik at jeg ikke fikk høre fra hjembygningene at jeg var blitt "så fin på det"

Men det ble jo hverken fugl eller fisk.

Men det verste var egentlig bakrunnen for intervjuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg jo traff Sissel Kyrkjebø på Gardermoen rett før påske!!Hun smilte til meg t.o.m., så jeg er ganske "innenfor" jeg, altså!

*he he* Dette minner meg om en gang vi satt på jobben (en tidligere jobb) og "overgikk" hverandre i slikt som dette - teite utlegninger om hvem som hadde sett kjendiser, eller hvem som kjente noen som hadde sett en kjendis etc etc

Det var jo bare tull og tøys, og jeg trodde at alle var "med på" at dette jo ikke var ment som skryt i det hele tatt! :-)

Men så brøt en dame ut med dårlig skjult beundring/misunnelse:

"Å, så mange kjendiser dere har truffet da! Jeg har ikke truffet noen jeg!"

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Ligget med selveste Kurt??? Akkurat som det var noe å skryte av! ;-)

Var det før eller etter at det ble slutt med han og dama, da? *knegg*

Ikke noe å skryte av?? Kurt som er sååå deilig!! ;) neida nå tuller jeg, du har rett ikke akkurat mye å skryte av..

Og forresten skjedde det rett etter det ble slutt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med mange kjendiser men det er fordi så mange bor her. *fnis* til og med en som sloss om meg på en av pubene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Hehe, jeg har en vennine som har ligget med Kristian Walen, en annen vennine har ligget med selveste Kurt.

Jo også har jeg vært på nachshpiel med Oskar og Albert i Hotel Ceasar, ikke dårlig bare det ;)

Du tar kaka! Eller skal vi si sandwichen?Hihi. Hvordan i alle dager havna du mellom dem da? Jespersen synes jeg forresten virker litt skummel, jeg, men det gikk bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

hehe gjør jeg? tøft!!

*tenker på flere episoder*

Hi hi :D

* En kompis av meg solgte lodd (!) til Røkke.

* Thomas Dybendal (heter han det??) har kjørt forbi meg flere ganger.

* Jeg har vært i huset til landslagstreneren

(eller det vil si, utenfor huset)

Hehehehe.. mye å skryte av må en si =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

MP, akkurat nå leder du!! :)

Jeg kom på en til, da jeg var i Dubai for en stund tilbake bodde jeg på samme hotell som Thomas Øye, vi spiste frokost i samme sal og greier ;)

Forsåvidt ikke noe å skryte av det heller hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe gjør jeg? tøft!!

*tenker på flere episoder*

Å guri! DET kan jeg ikke finne meg i! *gruble gruble*

Jeg kjenner søsteren til et kjent fjes i NRK! :-)

Jeg har snakket med sentralbanksjefen! ;-)

Og - her kommer trumfkortet - jeg sto "ringside" på Karl Johan da Kong Olav ble begravet, dvs rett foran meg på gata spankulerte den norske kongefamilien, den svenske og den danske, spanskekongen m frue, prins Charles, etc etc.

Stikk DEN du, frøken! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var meg:o)

Du hørte jeg knota noe forferdelig ikke sant?

Du så sikkert hvor rødma også?

Tenkte jeg skulle snakke skikkelig dialekt, slik at jeg ikke fikk høre fra hjembygningene at jeg var blitt "så fin på det"

Men det ble jo hverken fugl eller fisk.

Men det verste var egentlig bakrunnen for intervjuet.

Jeg bare tulla, jeg da! :-)

Aner ikke hva slags innslag det er snakk om! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

*he he* Dette minner meg om en gang vi satt på jobben (en tidligere jobb) og "overgikk" hverandre i slikt som dette - teite utlegninger om hvem som hadde sett kjendiser, eller hvem som kjente noen som hadde sett en kjendis etc etc

Det var jo bare tull og tøys, og jeg trodde at alle var "med på" at dette jo ikke var ment som skryt i det hele tatt! :-)

Men så brøt en dame ut med dårlig skjult beundring/misunnelse:

"Å, så mange kjendiser dere har truffet da! Jeg har ikke truffet noen jeg!"

*fnis*

Hehehe..da hadde jeg ledd godt! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en til, da jeg var i Dubai for en stund tilbake bodde jeg på samme hotell som Thomas Øye, vi spiste frokost i samme sal og greier ;)

Forsåvidt ikke noe å skryte av det heller hehe

Hadde vært mer å skryte av hvis det hadde vært Ole Chr Bach! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Å guri! DET kan jeg ikke finne meg i! *gruble gruble*

Jeg kjenner søsteren til et kjent fjes i NRK! :-)

Jeg har snakket med sentralbanksjefen! ;-)

Og - her kommer trumfkortet - jeg sto "ringside" på Karl Johan da Kong Olav ble begravet, dvs rett foran meg på gata spankulerte den norske kongefamilien, den svenske og den danske, spanskekongen m frue, prins Charles, etc etc.

Stikk DEN du, frøken! ;-))

:D

Jeg har sett kong Olav levende jeg da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Fortell fortell :o)

Det er flere år siden. De hadde nettopp begynt med badevakter på Huk.

Jeg hadde med sønn og datter. Sønnen var baby, og datteren var i trehjulsykkelalder.

Hun sa til meg at hun skulle sykle litt på den, og jeg sa ja (sikkert litt i ørska).

Jeg får skylde på sola og varmen, men jeg oppdaget ihvertfall at hun var borte og jeg så henne ikke noen steder.

Panikken begynte å melde seg og jeg så henne for meg i vannet et eller annet sted.

Jeg kontaktet badevaktene,men like etterpå kommer hun syklende fullt påkledd.

Det hadde jeg glemt at hun hadde klær på og bare skulle sykle.

Jeg var så flau og følte meg veldig beglodd så jeg pakket sammen for å dra hjem. Etter meg kommer et par stykker som vil filme og intervjue meg om de nye ordningene med badevakter.

I forfjamselsen sa jeg ja.

Skulle jeg aldri ha gjort. Har aldri følt meg så blond og dum som da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Du tar kaka! Eller skal vi si sandwichen?Hihi. Hvordan i alle dager havna du mellom dem da? Jespersen synes jeg forresten virker litt skummel, jeg, men det gikk bra?

Møtte Tommy (joda vi er på fornavn vi ;) ) ved baren, og han spurte om jeg og venninen min ville sette oss ved bordet deres, ja det ville vi. Da vi nærmet oss bordet så jeg Otto, og jeg fikk meg en plass mellom dem. Hvordan jeg kom på å synge "oops i did it again" er en annen sak.. har ingen forklaring der desverre.

Begge var kjempe hyggelige, Otto var sletts ikke så skummel som han ser ut til.

En artig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...