Gå til innhold

Kjendiser på dol?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    43

  • Mary Poppins

    21

  • amber sun

    17

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Gjest malun

Nei, heldigvis ikke, vil jeg si... :-)

Men jeg har vært på en kjendisfest en gang for en del år siden. En morsom, men også merkelig erfaring... Noen av kjendisene var bare opptatt av kjendisfaktor (som hvorfor jeg var der i det hele tatt, jeg som ikke var kjent eller noen i bransjen!), eller kanskje de var litt små-paranoide eller bare helt enkelt litt sære... Mens heldigvis var noen andre mer jordnære og lett å komme i kontakt med, selv om jeg ikke hadde så mye interessant å fare med innen "deres verden".

Kjendisfester er oppskrytte greier. Mye posering der, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Fordi jeg hadde blitt kjent med en kjendis, som ba meg når han skulle be sammen noen folk. Og uten unntak var alle andre enn meg kjendiser og/eller "bakmenn" i underholdnings-bransjen. Regisører, filmfolk, musikere osv.

I see. Sikkert en morsom opplevelse..Gav det mersmak?:) Tviler vi går glipp av så mye vi vanlige dødelige, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

På ingen som helst måte.

*fnyser foraktelig*

Sorry..Men kanskje søte, snille du har noe "inside information" å dele med oss? *smiske, smiske* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see. Sikkert en morsom opplevelse..Gav det mersmak?:) Tviler vi går glipp av så mye vi vanlige dødelige, eller tar jeg feil?

Tja, det var morsomt å ha opplevd det da, men ikke noe stort savn nei. Det ble med den ene gangen. Jeg fortsatte imidlertid å ha kontakt med denne kjendisen en periode (vi ble kjent av helt andre årsaker enn "kjendiseri", ei heller flørt/forhold), men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg er i familie/venninne med en musikk-kjendis og har fått være med på mye.

Freks Spellemannsprisen og festen etterpå - mye "halvsjokkerende" å se og rapportere om, om jeg hadde hatt interessen. Minneverdig!

For ikke å snakke om hvordan de forskjellige kjendisene oppfører seg i forhold til pressen (spesielt Se og Hør). Noen skygger unna når de ser et fotoapparat, mens andre "brøyter" seg fram og poserer etter beste evne.

Og så var det litt morsomt å være på kjendisfest hjemme hos Wenche Myhre ...

Det var nå bare litt småskryt fra meg, da ...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg er i familie/venninne med en musikk-kjendis og har fått være med på mye.

Freks Spellemannsprisen og festen etterpå - mye "halvsjokkerende" å se og rapportere om, om jeg hadde hatt interessen. Minneverdig!

For ikke å snakke om hvordan de forskjellige kjendisene oppfører seg i forhold til pressen (spesielt Se og Hør). Noen skygger unna når de ser et fotoapparat, mens andre "brøyter" seg fram og poserer etter beste evne.

Og så var det litt morsomt å være på kjendisfest hjemme hos Wenche Myhre ...

Det var nå bare litt småskryt fra meg, da ...

:o)

Gubben er da en slags kjendis han og? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor da? På Jæren?:)

dET ER IKKE SÅ MANGE KJENDISER PÅ JÆREN, NEI. dERFOR ER JEG KANSKJE KJENT, HER!!!!

Oi, hehe......gidder ikke skrive alt dette på nytt uten Caps lock.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tottlå, då...

Ka e de du skrøyde på deg? ;)

Æg skrøyde ikkje på mæg noge så helst, amber!!!

Fårstår isje kæ du maina!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Lokalkjendis; gjelds det? hehe...

Ja, så klart gjelds det! Vi har jo A-kjendiser, B-kjendiser, C...og så videre,vettu. Du er en L-kjendis. Jeg, jeg er kanskje en ...hmmm...Ø-kjendis=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben er da en slags kjendis han og? ;o)

Hehe. Tja, jo - innenfor sitt miljø er han jo det.

Han får masse "fan-mail" fra unge jenter (så jeg passer på - ;o)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dET ER IKKE SÅ MANGE KJENDISER PÅ JÆREN, NEI. dERFOR ER JEG KANSKJE KJENT, HER!!!!

Oi, hehe......gidder ikke skrive alt dette på nytt uten Caps lock.....hehe

Jæren er svært - målt i flateinnhold.

Så du har et stort område å dekke. Husk det!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æg skrøyde ikkje på mæg noge så helst, amber!!!

Fårstår isje kæ du maina!!!

Har du hemmeligheder forr oss?

Enten må du forklara deg inne på chatten(!), eller så må du bare innrømma de...at du bare rolse.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tja, jo - innenfor sitt miljø er han jo det.

Han får masse "fan-mail" fra unge jenter (så jeg passer på - ;o)).

Gjør han? *Hehe* Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Nei, det må i så fall være på dol.

Hehe, ja det virker som om du er en av de mest "kjente" her inne:)

Det gikk i hvert fall ikke upåaktet hen at du forsvant en periode i høst(?)!Det føk mange savnet-meldinger att og fram her da ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det virker som om du er en av de mest "kjente" her inne:)

Det gikk i hvert fall ikke upåaktet hen at du forsvant en periode i høst(?)!Det føk mange savnet-meldinger att og fram her da ja:)

Jeg har vært her for lenge og sitter her for mye ;o)

Men har ikke lyst til å bytte nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hemmeligheder forr oss?

Enten må du forklara deg inne på chatten(!), eller så må du bare innrømma de...at du bare rolse.

;)

Hjelpe meg, for en dialekt!

*totalforvirra*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...