Gå til innhold

Kjendiser på dol?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Tror de stiller nokså jevnt...De bruker kanskje samme frisør?

Eller kanskje de bare har maken playmo-figur med seg til frisøren og sier "en sånn frisyre, takk!" ;-)

Nei, nå må jeg gå og legge meg! :-)

Natti-natti, damer! Takk for morroa! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    43

  • Mary Poppins

    21

  • amber sun

    17

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Vi må ha et langt navn, minst like langt som sheiken av Dubai!!

"Klubben for dem som kjenner mange kjendiser!"

Nei, det ble litt kjedelig...

"Klubben for dem som vet en kjendis.." Uff nei den var dårli :S

"Klubben for de som har sett en kjendis."

"Har sett mer enn en berømt -klubben"

"Kjenner til mange kjendiser-klubben"

"Klubben for de kule"

8)

Jeg er skikkelig dårlig på det her..heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Vi må ha et langt navn, minst like langt som sheiken av Dubai!!

"Klubben for dem som kjenner mange kjendiser!"

Nei, det ble litt kjedelig...

Ikke dumt, men da må vi ha en forkortelse, så blir vi litt mer "mystiske"; KFDSKMK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Eller kanskje de bare har maken playmo-figur med seg til frisøren og sier "en sånn frisyre, takk!" ;-)

Nei, nå må jeg gå og legge meg! :-)

Natti-natti, damer! Takk for morroa! *S*

Jeg sitter og ler så jeg hikster!! De har nok med seg playmo-figur, ja! Helt sikkert! Takk skal DU ha, morsan, for mange latterkuler i nattetimene:D God natt!! Oi, snart ett, ja nå må jeg også hoppe i loppekassa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

He he he.

Jeg har bare vært på tv i 17.maitoget jeg da jeg var 14 år og bar fanen til skolen :o(

Men eldstemann har vært naken i VG, skrekk og gru. Jeg har enda ikke sett det og det er flere år siden.

Når jeg tenker meg om, så har faktisk sønnen min vært i Se og Hør også, sammen med kameraten. Ihvertfall sier kameraten det. Jeg har aldri sett det, men moren hans er kjendis.

Men det morsomste var når datteren min og en vennegjeng på 5-6 stykker var oppvarmingsband for Prima Vera på en premiere de hadde for en 2-3 år siden.

Da ble vi bedt på premierefest også, men vi måtte takke nei. Skulle jo hjem å legge barna. De var ikke mer enn ca 11-12 år den gangen.

Det hadde seg slik at det var en lokal idol (eller stjerner i sikte ,husker ikke helt) på familiedagen. Jan Teigen var dommer, og falt sånn for gruppa at han spurte om de ville være oppvarmingsband.

De var liksom Leonard Cowboy`s og var så stilige med morsomme parykker og kostymer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så har faktisk sønnen min vært i Se og Hør også, sammen med kameraten. Ihvertfall sier kameraten det. Jeg har aldri sett det, men moren hans er kjendis.

Men det morsomste var når datteren min og en vennegjeng på 5-6 stykker var oppvarmingsband for Prima Vera på en premiere de hadde for en 2-3 år siden.

Da ble vi bedt på premierefest også, men vi måtte takke nei. Skulle jo hjem å legge barna. De var ikke mer enn ca 11-12 år den gangen.

Det hadde seg slik at det var en lokal idol (eller stjerner i sikte ,husker ikke helt) på familiedagen. Jan Teigen var dommer, og falt sånn for gruppa at han spurte om de ville være oppvarmingsband.

De var liksom Leonard Cowboy`s og var så stilige med morsomme parykker og kostymer.

Ungene har gått i barnehagen med flere kjendisunger.

Jaja, de fleste var hyggelige uansett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladiol

Ja når du spør så kommer jeg på at jeg var på tv for 9 år siden.

TV2 var hjemme hos oss i forbindelse med en dokumentar som mannen min skulle være med i.

Tenk at jeg hadde glemt at jeg var "kjendis" i noen sekunder... hi hi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guri! DET kan jeg ikke finne meg i! *gruble gruble*

Jeg kjenner søsteren til et kjent fjes i NRK! :-)

Jeg har snakket med sentralbanksjefen! ;-)

Og - her kommer trumfkortet - jeg sto "ringside" på Karl Johan da Kong Olav ble begravet, dvs rett foran meg på gata spankulerte den norske kongefamilien, den svenske og den danske, spanskekongen m frue, prins Charles, etc etc.

Stikk DEN du, frøken! ;-))

Øyh! Det gjorde jeg også! Stod i første rekke som du (ved Stortorvet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg hadde en kjendis i klassen min på gymnaset.

Jeg lurer litt på når Dan Børge skal ringe fra "Den store klassefesten"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har en vennine som har ligget med Kristian Walen, en annen vennine har ligget med selveste Kurt.

Jo også har jeg vært på nachshpiel med Oskar og Albert i Hotel Ceasar, ikke dårlig bare det ;)

Så det er der skilsmisseårsaken ligger, altså? Hihi...

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyh! Det gjorde jeg også! Stod i første rekke som du (ved Stortorvet).

*S* Jeg sto rett vis-a-vis universitetet.

Det mest komiske ved dette var at jeg fullstendig glemte å fortelle min kjendishungrige mor at jeg hadde stått og sett hele Europas kongeliga gå forbi.

En ukes tid eller så etterpå var hun på besøk hos meg, og så spottet hun en kjendis på gata, og sa sprekkeferdig etter at han hadde passert oss:

"Såååååå du hve dét var, eller? .... Ulf Wengård!!!!"

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guri! DET kan jeg ikke finne meg i! *gruble gruble*

Jeg kjenner søsteren til et kjent fjes i NRK! :-)

Jeg har snakket med sentralbanksjefen! ;-)

Og - her kommer trumfkortet - jeg sto "ringside" på Karl Johan da Kong Olav ble begravet, dvs rett foran meg på gata spankulerte den norske kongefamilien, den svenske og den danske, spanskekongen m frue, prins Charles, etc etc.

Stikk DEN du, frøken! ;-))

Der var jeg også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra! denne tråden har nå forlengst slått "vindusvasking med nal" langt ned i støvlene hva lengde angår!! :-)

Jeg var et øyeblikk bekymret! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult!! Forslag til nytt nick: premiere-champagne:) Hihi.

Hva er hun kjent for da, musikk, tv, film, annet? (Hvis du vil svare)

Hun driver med musikk og noe TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...