Gå til innhold

Strekkmerker på låret!

S10ne

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få vekk strekkmerker? eller hvor de kommer fra? Jeg er en passelig jente, med passelige lår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg vet ikke hvordan du kan bli kvitt det.

Jeg vet at det går an å få strekkmerker om en voksen mye plutselig. Huden klarer ikke helt å følge med når skjeletet vokser. Min sønn har strekkmerker på ryggen fordi han vokste så mye i løpet av ett år. Han er 17 år nå. I begynnelsen var de mørke brune og vi trodde han hadde brent seg eller noe. Nå er de blitt mye lysere. Helsesøster sa at det var mest vanlig at jenter fikk strekkmerker nettopp på lår og mage.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

Når strekkmerker er kommet så er de kommet for å bli-dessverre.....

Men jeg fikk faktisk tak i en olje for en liten stund siden som faktisk gjorde strekkmerkene mindre synlige-men for all del de er ikke borte.

Oljen heter Macadamia oil merket er "laboratoires copar,paris"

Kjøpte den på aromaklinikken.

http://www.aromaklinikken.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

hm....jeg gikk inn på hjemmesiden til aromaklinikken og der står det at macadamia olje er anti rynke olje.....Jeg må innrømme at jeg var i butikken og spurdte og da anbefalte de den altså.....Di har sågar skrevet strekkmerkeolje på en liten merkelapp og klistret på flaska.....

Du kan jo ringe å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...