S10ne Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få vekk strekkmerker? eller hvor de kommer fra? Jeg er en passelig jente, med passelige lår! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg vet ikke hvordan du kan bli kvitt det. Jeg vet at det går an å få strekkmerker om en voksen mye plutselig. Huden klarer ikke helt å følge med når skjeletet vokser. Min sønn har strekkmerker på ryggen fordi han vokste så mye i løpet av ett år. Han er 17 år nå. I begynnelsen var de mørke brune og vi trodde han hadde brent seg eller noe. Nå er de blitt mye lysere. Helsesøster sa at det var mest vanlig at jenter fikk strekkmerker nettopp på lår og mage. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Når strekkmerker er kommet så er de kommet for å bli-dessverre..... Men jeg fikk faktisk tak i en olje for en liten stund siden som faktisk gjorde strekkmerkene mindre synlige-men for all del de er ikke borte. Oljen heter Macadamia oil merket er "laboratoires copar,paris" Kjøpte den på aromaklinikken. http://www.aromaklinikken.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hm....jeg gikk inn på hjemmesiden til aromaklinikken og der står det at macadamia olje er anti rynke olje.....Jeg må innrømme at jeg var i butikken og spurdte og da anbefalte de den altså.....Di har sågar skrevet strekkmerkeolje på en liten merkelapp og klistret på flaska..... Du kan jo ringe å spørre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.