Gjest den ekte noor Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hvor sundt er egentlig egg? Jeg spiser 5-7 egg i uka, men mener å ha lest en plass at man får skyhøyt kolestrol av det... Det er jo så godt med egg til frokost! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ductil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Egg har blitt relativt sundt igjen, iflg Fedon. Problemet er visstnok ikke kolesterol , men noe annet som jeg ikke husker i farten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eggeball Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Egg har blitt relativt sundt igjen, iflg Fedon. Problemet er visstnok ikke kolesterol , men noe annet som jeg ikke husker i farten. Det er i plomma fettet ligger. Hviten er uproblematisk. Er man redd for kolesterol kan man man hive noen av plommene når man lager omelett/eggerøre. Men at eggespising daglig er farlig, er overdrevet. Spis egga dine med god samvittighet såfremt du ikke sliter med høyt kolesterol fra før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.