Gjest den ekte noor Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 hvor sundt er egentlig egg? Jeg spiser 5-7 egg i uka, men mener å ha lest en plass at man får skyhøyt kolestrol av det... Det er jo så godt med egg til frokost! 0 Siter
Gjest ductil Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Egg har blitt relativt sundt igjen, iflg Fedon. Problemet er visstnok ikke kolesterol , men noe annet som jeg ikke husker i farten. 0 Siter
Gjest eggeball Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Egg har blitt relativt sundt igjen, iflg Fedon. Problemet er visstnok ikke kolesterol , men noe annet som jeg ikke husker i farten. Det er i plomma fettet ligger. Hviten er uproblematisk. Er man redd for kolesterol kan man man hive noen av plommene når man lager omelett/eggerøre. Men at eggespising daglig er farlig, er overdrevet. Spis egga dine med god samvittighet såfremt du ikke sliter med høyt kolesterol fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.