Gå til innhold

Sletting av innlegg om drepte nordmenn.


Gjest Mann 32

Anbefalte innlegg

Gjest Mann 32

Hva er årsaken til at et innlegg med oversikt over nordmenn drept de siste 20 år blir slettet ? Er sannehten forbudt å videreformidle ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bassisten

    24

  • gyrken

    2

  • Grip

    1

  • targa

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Kanskje det hadde klare rasistiske undertoner?

Eller kanskje det var så dårleg formulert at det ikkje gjekk an å tolka innhaldet anna enn rasistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

Eller kanskje det var så dårleg formulert at det ikkje gjekk an å tolka innhaldet anna enn rasistisk?

For slike som deg er nok fortielse av slike fakta eneste mulighet for å vinne frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke.

Hva er ellers meningen med å legge ut en slik liste?

De eneste jeg vet som kunne tenkes å gjøre det, er de idiotene som føler at en liste over døde nordmenn kan rettferdiggjøre at en 15-årig gutt nå er død...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For slike som deg er nok fortielse av slike fakta eneste mulighet for å vinne frem.

"slike som meg"?

"Fortielse av fakta"?

Vennligst forklar. Og fortrinnsvis på ein sakleg måte utan å ty til å kalla meg stygge ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

Hva er ellers meningen med å legge ut en slik liste?

De eneste jeg vet som kunne tenkes å gjøre det, er de idiotene som føler at en liste over døde nordmenn kan rettferdiggjøre at en 15-årig gutt nå er død...

Jeg tok i sterke ordelag avstand fra nazisvina og det siste mordet.

Et av mine poenger var at alle mord motsatt vei, blir dysset ned og fortiet av all dem som ønsker fri innvandring til Norge.

Slettingen av oversikten er en bekreftelse på nettopp det, mer grell og uhyggelig en jeg hadde våget å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i sterke ordelag avstand fra nazisvina og det siste mordet.

Et av mine poenger var at alle mord motsatt vei, blir dysset ned og fortiet av all dem som ønsker fri innvandring til Norge.

Slettingen av oversikten er en bekreftelse på nettopp det, mer grell og uhyggelig en jeg hadde våget å tro.

Dokumentasjon på at det blir dyssa ned og fortia, Mann 32? D O K U M E N T A S J O N?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i sterke ordelag avstand fra nazisvina og det siste mordet.

Et av mine poenger var at alle mord motsatt vei, blir dysset ned og fortiet av all dem som ønsker fri innvandring til Norge.

Slettingen av oversikten er en bekreftelse på nettopp det, mer grell og uhyggelig en jeg hadde våget å tro.

"Et av mine poenger var at alle mord motsatt vei, blir dysset ned og fortiet av all dem som ønsker fri innvandring til Norge."

Dysset ned og fortiet...??? - Hvor bor du hen? Har du knust parabolen og nektet å betale NRK lisens?

Kjøp en avis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

"slike som meg"?

"Fortielse av fakta"?

Vennligst forklar. Og fortrinnsvis på ein sakleg måte utan å ty til å kalla meg stygge ting.

>"slike som meg"?

Som unntaksløst viser null empati med ofrene hver gang det skjer en forbrytelse utført av en innvandrer, ja.

Desto mer opptatt av å fornekte/bortforklare tallenes tale fra SsB og politi.

>"Fortielse av fakta"?

Heregud, slettingen av oversikten er da mer enn bevis nok på det.

Nesten så det grenser til det tragikomiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

Dokumentasjon på at det blir dyssa ned og fortia, Mann 32? D O K U M E N T A S J O N?

Vel, kan vi kanskje får et krav til webmaster om at overikten blir tillatt postet påny. DA skal jeg innrømme at ihverfall DU ikke ønsker å fortie dette.

I motsatt fall, taler vel saken for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>"slike som meg"?

Som unntaksløst viser null empati med ofrene hver gang det skjer en forbrytelse utført av en innvandrer, ja.

Desto mer opptatt av å fornekte/bortforklare tallenes tale fra SsB og politi.

>"Fortielse av fakta"?

Heregud, slettingen av oversikten er da mer enn bevis nok på det.

Nesten så det grenser til det tragikomiske.

"Som unntaksløst viser null empati med ofrene hver gang det skjer en forbrytelse utført av en innvandrer, ja. Desto mer opptatt av å fornekte/bortforklare tallenes tale fra SsB og politi."

Dette er blank løgn og er på grensa til ærekrenking. Hadde du skrive under eige namn ville eg vurdert å saksøke deg.

"Heregud, slettingen av oversikten er da mer enn bevis nok på det. Nesten så det grenser til det tragikomiske."

Innlegget ditt var totalt unødvendig, og kunne berre tolkast som at du ville bagatellisere drapet på Benjamin. Innlegget ditt inneheldt også løgner om at drap på nordmenn blir fortia i norsk presse.

Skal du snart våkne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, kan vi kanskje får et krav til webmaster om at overikten blir tillatt postet påny. DA skal jeg innrømme at ihverfall DU ikke ønsker å fortie dette.

I motsatt fall, taler vel saken for seg selv.

Nei, DU talar for deg sjølv, ettersom du ikkje kan koma med eit fnugg av dokumentasjon av påstandane dine.

Altså kan dei ikkje tolkast som annan enn rasistisk propaganda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i sterke ordelag avstand fra nazisvina og det siste mordet.

Et av mine poenger var at alle mord motsatt vei, blir dysset ned og fortiet av all dem som ønsker fri innvandring til Norge.

Slettingen av oversikten er en bekreftelse på nettopp det, mer grell og uhyggelig en jeg hadde våget å tro.

Jeg har store problemer med det poenget som ligger under her: at her er det folkeslag mot folkeslag, innvandrer mot innfødt nordmann. Hvem har drept flest? Hvilket lag leder?

Det nytter ikke å tenke sånn, vi må faktisk finne måter å fungere SAMMEN på!

Din tankegang skaper bare mer avstand, mer hat og mer vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

"Som unntaksløst viser null empati med ofrene hver gang det skjer en forbrytelse utført av en innvandrer, ja. Desto mer opptatt av å fornekte/bortforklare tallenes tale fra SsB og politi."

Dette er blank løgn og er på grensa til ærekrenking. Hadde du skrive under eige namn ville eg vurdert å saksøke deg.

"Heregud, slettingen av oversikten er da mer enn bevis nok på det. Nesten så det grenser til det tragikomiske."

Innlegget ditt var totalt unødvendig, og kunne berre tolkast som at du ville bagatellisere drapet på Benjamin. Innlegget ditt inneheldt også løgner om at drap på nordmenn blir fortia i norsk presse.

Skal du snart våkne?

>Dette er blank løgn og er på >grensa til ærekrenking. Hadde du >skrive under eige namn ville eg >vurdert å saksøke deg.

Saksøk ivei, men gi meg en sjanse til å trekke uttalelsen tilbake, ved at du viser meg ETT eneste innlegg hvor du har vist slik empati.

>Innlegget ditt var totalt >unødvendig, og kunne berre tolkast >som at du ville bagatellisere >drapet på Benjamin.

Jeg kalte drapet på Benjamin for tragisk og grufullt. Videre omtalte jeg gjerningsmannen som pakk.

Kaller du det å bagatellisere ??

Hvis det er noen som bør våkne opp, så er det sannelig ikke meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

Jeg har store problemer med det poenget som ligger under her: at her er det folkeslag mot folkeslag, innvandrer mot innfødt nordmann. Hvem har drept flest? Hvilket lag leder?

Det nytter ikke å tenke sånn, vi må faktisk finne måter å fungere SAMMEN på!

Din tankegang skaper bare mer avstand, mer hat og mer vold.

NEI, hatet og motsetningene er det alle de drap og andre grove forbrytelser som skaper. Intet annet.

Og de forsvinner ikke av at DOL sletter mine innlegg om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

Nei, DU talar for deg sjølv, ettersom du ikkje kan koma med eit fnugg av dokumentasjon av påstandane dine.

Altså kan dei ikkje tolkast som annan enn rasistisk propaganda.

Jeg registrerer at du ikke ønsker mer omtale av disse drapene, og ikke støtter mitt krav om at det blir tillatt postet påny. Du dokumenterer derfor selv mine påstander om neddyssing og fortielse.

Har du ikke noe mer fruktbart å komme med enn tåplige selvmotsigelser, blir det *PLONK* på deg, news eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Dette er blank løgn og er på >grensa til ærekrenking. Hadde du >skrive under eige namn ville eg >vurdert å saksøke deg.

Saksøk ivei, men gi meg en sjanse til å trekke uttalelsen tilbake, ved at du viser meg ETT eneste innlegg hvor du har vist slik empati.

>Innlegget ditt var totalt >unødvendig, og kunne berre tolkast >som at du ville bagatellisere >drapet på Benjamin.

Jeg kalte drapet på Benjamin for tragisk og grufullt. Videre omtalte jeg gjerningsmannen som pakk.

Kaller du det å bagatellisere ??

Hvis det er noen som bør våkne opp, så er det sannelig ikke meg !

"Saksøk ivei, men gi meg en sjanse til å trekke uttalelsen tilbake, ved at du viser meg ETT eneste innlegg hvor du har vist slik empati."

Eg har ikkje vore aktiv i nokre trådar der det har vore eit poeng med å visa empati med offer for vald gjort av innvandrarar. Så vidt eg veit har det ikkje vore nokre slike trådar. Eg har som dei fleste normale menneske empati med alle offer for alle typar vald uansett farge på gjerningsmann/offer.

Ein treng ikkje skriva innlegg på DOL for å visa empati.

>Innlegget ditt var totalt >unødvendig, og kunne berre tolkast >som at du ville bagatellisere >drapet på Benjamin.

"Jeg kalte drapet på Benjamin for tragisk og grufullt. Videre omtalte jeg gjerningsmannen som pakk.

Kaller du det å bagatellisere ?? "

Nei men når du sidestiller eit rasistisk motivert drap med 20+ drap på nordmenn sett du desse handlingane i eit perspektiv som gjev inntrykk at det er verre at utlendingar drep nordmenn enn at nordmenn drep utlendingar.

"Hvis det er noen som bør våkne opp, så er det sannelig ikke meg !"

Nei, sov du...

- Mann 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer at du ikke ønsker mer omtale av disse drapene, og ikke støtter mitt krav om at det blir tillatt postet påny. Du dokumenterer derfor selv mine påstander om neddyssing og fortielse.

Har du ikke noe mer fruktbart å komme med enn tåplige selvmotsigelser, blir det *PLONK* på deg, news eller ikke.

"Jeg registrerer at du ikke ønsker mer omtale av disse drapene, og ikke støtter mitt krav om at det blir tillatt postet påny. Du dokumenterer derfor selv mine påstander om neddyssing og fortielse."

Side opp og side ned i VG og Dagbladet og innslag etter innslag i alle TV-kanalar er dokumentasjon nok på desse drapa. Eg har ikkje behov for å få det repetert. Eg har god hukommelse. Og dersom du heilt alvorleg kan kalla dette fortielse, ja, då veit eg ikkje kva planet du kjem frå.

"Har du ikke noe mer fruktbart å komme med enn tåplige selvmotsigelser, blir det *PLONK* på deg, news eller ikke."

Gje meg eit døme på ein av mine sjølvmotsigelsar, Mann 32, elles må eg påstå at du sprer løgn om meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...