Moraki Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Vet hvertfall hvem jeg synes er minst morsom, men skal ikke skrive navnet hans her. Ellers synes jeg Gemini, amber sun og endel andre er søte og sjarmerende :-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Vet hvertfall hvem jeg synes er minst morsom, men skal ikke skrive navnet hans her. Ellers synes jeg Gemini, amber sun og endel andre er søte og sjarmerende :-) er det en du er sur på, da? Eller som irriterer deg? 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Meg selv, definitivt. husker ikke navnet på folka,men shitdiddelydo har noen merkelige ting å komme med avogtil..og en del andre jeg har merket meg men ikke husker navnet på=) 0 Siter
amber sun Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Vet hvertfall hvem jeg synes er minst morsom, men skal ikke skrive navnet hans her. Ellers synes jeg Gemini, amber sun og endel andre er søte og sjarmerende :-) Søt og sjarmerende? Det var hyggelig *smigret* 0 Siter
shandy Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Etter mange mange år her på dol (jeg var her en stund før hun kom), må jeg nok si at flisa er den som har gitt meg mest humor. Vi har også vært uenige, men runde i kantene er vi tross alt begge to, så det går seg alltid til. Så ja flisa. Babette er også ei kul dame. Amber sun likeså og Mary poppins som har poppet inn sånn pang etterhvert :-) Laguna var også et friskt pust, men hun er vekk. Zirine var et kapittel for seg selv, og skærp i knollen. Lurer på om hun gjestevisitter med et nick som begynner på p, men nok om det. Andor, ja andor var morsom :-) Stopper her for det er igrunn mange, og jeg kan vel sitte her i hele kveld og skrive verdens lengste innlegg hvis jeg skal beskrive alle jeg har sansen for. Noen er morsomme, noen er kloke, andre igjen er regelrett tette i potta. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hvor er det blitt av SDD forresten? Lenge siden jeg har sett'n. Utvidet påskeferie? Jeg har hatt senebetennelse i håndleddet. Klarer ikke engang å runke. I hvert fall ikke med høyre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg har hatt senebetennelse i håndleddet. Klarer ikke engang å runke. I hvert fall ikke med høyre. Men du har klart å løfte glasset i kveld ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Men du har klart å løfte glasset i kveld ;o) Oh baby! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Oh baby! Svigersønnen min ), du er en grei kar da vet du. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Svigersønnen min ), du er en grei kar da vet du. Du får si fra når datteren blir singel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Du får si fra når datteren blir singel. Da må du være kjapp for hun skaffer seg en ny nesten med en gang. Kanskje hun har lært av deg ) Men du skal få beskjed med en gang. Men e'kke du sånn litt opptatt for tida da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Da må du være kjapp for hun skaffer seg en ny nesten med en gang. Kanskje hun har lært av deg ) Men du skal få beskjed med en gang. Men e'kke du sånn litt opptatt for tida da? Jeg skaffer ikke noen med engang. Jeg er faktisk ganske monogam. Eller noe i den duren! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vet hvertfall hvem jeg synes er minst morsom, men skal ikke skrive navnet hans her. Ellers synes jeg Gemini, amber sun og endel andre er søte og sjarmerende :-) Takk, og i like måte! :-) Se å kom deg inn på ranglere nå da! Eller - det er kanskje litt sent nå, men i løpet av helga i alle fall :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Etter mange mange år her på dol (jeg var her en stund før hun kom), må jeg nok si at flisa er den som har gitt meg mest humor. Vi har også vært uenige, men runde i kantene er vi tross alt begge to, så det går seg alltid til. Så ja flisa. Babette er også ei kul dame. Amber sun likeså og Mary poppins som har poppet inn sånn pang etterhvert :-) Laguna var også et friskt pust, men hun er vekk. Zirine var et kapittel for seg selv, og skærp i knollen. Lurer på om hun gjestevisitter med et nick som begynner på p, men nok om det. Andor, ja andor var morsom :-) Stopper her for det er igrunn mange, og jeg kan vel sitte her i hele kveld og skrive verdens lengste innlegg hvis jeg skal beskrive alle jeg har sansen for. Noen er morsomme, noen er kloke, andre igjen er regelrett tette i potta. Takker, shandy! Og i lige måde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.