Gå til innhold

FU: Hvem synes du er morsomst på dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet hvertfall hvem jeg synes er minst morsom, men skal ikke skrive navnet hans her.

Ellers synes jeg Gemini, amber sun og endel andre er søte og sjarmerende :-)

Gjest engel 49+
Skrevet

Vet hvertfall hvem jeg synes er minst morsom, men skal ikke skrive navnet hans her.

er det en du er sur på, da? Eller som irriterer deg?

Gjest batteri
Skrevet

Meg selv, definitivt.

husker ikke navnet på folka,men shitdiddelydo har noen merkelige ting å komme med avogtil..og en del andre jeg har merket meg men ikke husker navnet på=)

Skrevet

Søt og sjarmerende?

Det var hyggelig :)

*smigret*

Skrevet

Etter mange mange år her på dol (jeg var her en stund før hun kom), må jeg nok si at flisa er den som har gitt meg mest humor.

Vi har også vært uenige, men runde i kantene er vi tross alt begge to, så det går seg alltid til. Så ja flisa.

Babette er også ei kul dame. Amber sun likeså og Mary poppins som har poppet inn sånn pang etterhvert :-)

Laguna var også et friskt pust, men hun er vekk.

Zirine var et kapittel for seg selv, og skærp i knollen. Lurer på om hun gjestevisitter med et nick som begynner på p, men nok om det.

Andor, ja andor var morsom :-)

Stopper her for det er igrunn mange, og jeg kan vel sitte her i hele kveld og skrive verdens lengste innlegg hvis jeg skal beskrive alle jeg har sansen for.

Noen er morsomme, noen er kloke, andre igjen er regelrett tette i potta.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor er det blitt av SDD forresten? Lenge siden jeg har sett'n. Utvidet påskeferie?

Jeg har hatt senebetennelse i håndleddet. Klarer ikke engang å runke. I hvert fall ikke med høyre. :(

Skrevet

Jeg har hatt senebetennelse i håndleddet. Klarer ikke engang å runke. I hvert fall ikke med høyre. :(

Men du har klart å løfte glasset i kveld ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men du har klart å løfte glasset i kveld ;o)

Oh baby! :)

Skrevet

Oh baby! :)

Svigersønnen min :o), du er en grei kar da vet du.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Svigersønnen min :o), du er en grei kar da vet du.

Du får si fra når datteren blir singel. :)

Skrevet

Du får si fra når datteren blir singel. :)

Da må du være kjapp for hun skaffer seg en ny nesten med en gang. Kanskje hun har lært av deg :o)

Men du skal få beskjed med en gang. Men e'kke du sånn litt opptatt for tida da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da må du være kjapp for hun skaffer seg en ny nesten med en gang. Kanskje hun har lært av deg :o)

Men du skal få beskjed med en gang. Men e'kke du sånn litt opptatt for tida da?

Jeg skaffer ikke noen med engang. Jeg er faktisk ganske monogam. Eller noe i den duren! :)

Skrevet

Takk, og i like måte! :-)

Se å kom deg inn på ranglere nå da! Eller - det er kanskje litt sent nå, men i løpet av helga i alle fall :-)

Skrevet

Etter mange mange år her på dol (jeg var her en stund før hun kom), må jeg nok si at flisa er den som har gitt meg mest humor.

Vi har også vært uenige, men runde i kantene er vi tross alt begge to, så det går seg alltid til. Så ja flisa.

Babette er også ei kul dame. Amber sun likeså og Mary poppins som har poppet inn sånn pang etterhvert :-)

Laguna var også et friskt pust, men hun er vekk.

Zirine var et kapittel for seg selv, og skærp i knollen. Lurer på om hun gjestevisitter med et nick som begynner på p, men nok om det.

Andor, ja andor var morsom :-)

Stopper her for det er igrunn mange, og jeg kan vel sitte her i hele kveld og skrive verdens lengste innlegg hvis jeg skal beskrive alle jeg har sansen for.

Noen er morsomme, noen er kloke, andre igjen er regelrett tette i potta.

Takker, shandy!

Og i lige måde.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...