Tanjana Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei! Håper å kanskje få et tips her.. Jeg skal reise til Karibien om tre uker, og i den forbindelse ønsker jeg å kvitte meg med noen overflødige kilo før jeg drar. Jeg er klar over at det ikke er sunt å gå raskt ned i vekt, men nå er det på en måte litt hast da.. Jeg er motivert for å legge om livsstil og leve sunnere når jeg kommer hjem fra ferie. Men nå er jeg altså ute etter noen tips om hvordan man kan gå ned mest mulig i vekt på tre uker. Skal jo tross alt sprade rundt i bikini, og gjør hva som helst for å kvitte meg med mest mulig før den tid. Jeg er ca. 15-20 kg overvektig, så jeg har nok å ta av.. Har begynt å løpe/jogge ca. en time hver dag, er dette den mest effektive treningen med tanke på kaloriforbrenning? Eller er det andre treningsmetoder som er bedre? Hva med dietten? Håper på svar, på forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cambridgekuren Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Som en kickstart kan du jo prøve en intensivkur med Nutrilett eller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia1365380781 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Som en kickstart kan du jo prøve en intensivkur med Nutrilett eller Kutt ned på karbohydratene. Få i deg masse proteiner. Gå morgenturer før frokost og begyn med vekt trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.