nikolinen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Reidar.... Skjønner meg ikke helt på han? Hvis han ikke tvers gjennom er bevisst på hva han gjør, og er en bra skuespiller, så må han jo være psykisk syk? Han virker ekstremt selvopptatt, greier ikke å se saken fra en annens perspektiv, svarer kun på spørsmål ved å vri på det den andre sier, og samtidig ha fokus på sin egen stakkarslige situasjon. Mange psykopatiske trekk vil jeg si. Helt merkelig å se folk med så liten innsikt i det en selv steller i stand. Og så kommer han liksom med leksa om hva som er lederegenskaper oppå alt.......... jeg blir kvalm. (Jeg pleier vanligvis IKKE å "baksnakke" reality-folk). Og dama hans? Stakkar. Virker helt fanga i det psyko-preiket.......... 0 Siter
Gjest sandra 2005 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Vet du hva!! denne mannen fremstår som veldig psykisk ustabil og TV2 burde tatt ansvar og reddet han ut fra serien på ett tidligere tidspunkt..dette er ikke god underholdning.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har ikke sett på Fagerstrand før idag og må innrømme at haka ramla ned flere ganger. Fyren kan jammen ikke være god i hodet! La du merke til samboeren hans de gangene han var på vei til å flippe ut? Hun strøk han nervøst over hånda osv for å få han til å roe seg. Dama virka jo omtrent som hun så det som sin livsoppgave å forsvare fyren! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Har ikke fulgt med særlig godt, men så litt i dag. Det virker som om han er helt ute og kjøre. Så i en tidligere episode noe om "lys og varme" - ikke helt vanlig å drive på slik, nei. Men enda mer snodig er det at de andre parene ikke skjønner hvordan han er! Mulig han er psykisk syk, la også merke til den håndstrykinga og det voldsomme forsvaret samboeren la inn når noen prøvde å spørre han om noe. I min verden får ikke folk herse slik med andre, men nå er heller ikke jeg med i en tv-sendt reality-serie, da... 0 Siter
mallika1365380836 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Vet du hva!! denne mannen fremstår som veldig psykisk ustabil og TV2 burde tatt ansvar og reddet han ut fra serien på ett tidligere tidspunkt..dette er ikke god underholdning.. Han Reidar er langt i fra psykisk syk, han er en vannvittig god skuespiller. For han og kona er dette kunn et spill. Reidar er fra før av lokalkjendis i stavanger, hvor han har hatt en del #revyer# kursing i etikk og moral, lokal politikken ect. Faren til Reidar er dommerfullmektig eller lignende.I et intervju til lokalavisa i forbindelse med Fagerstrand sa Reidar at de bevisst hadde unnlatt og fortelle deltagerne i Fagerstrand hva de egentlig jobbet/drev på med i Stavanger. Som dere sikkert skjønner er dette et nøye planlagt spill i fra deres side, tror nok at de har levd seg litt for godt inn i rollen da :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Han Reidar er langt i fra psykisk syk, han er en vannvittig god skuespiller. For han og kona er dette kunn et spill. Reidar er fra før av lokalkjendis i stavanger, hvor han har hatt en del #revyer# kursing i etikk og moral, lokal politikken ect. Faren til Reidar er dommerfullmektig eller lignende.I et intervju til lokalavisa i forbindelse med Fagerstrand sa Reidar at de bevisst hadde unnlatt og fortelle deltagerne i Fagerstrand hva de egentlig jobbet/drev på med i Stavanger. Som dere sikkert skjønner er dette et nøye planlagt spill i fra deres side, tror nok at de har levd seg litt for godt inn i rollen da :-) Skuelspill eller ikke -man må være rimelig skutt i hodet for å opptre slik på fjernsyn. Eller overfor andre folk i det hele tatt. Og det politiske engasjementet, er ikke det for FRP om jeg ikke tar helt feil? Say no more... 0 Siter
Gjest ikke god Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ja, men hvordan tror dere de plukker ut folk som får være med i de der programmene? De tar jo selvsagt typer som det kan bli litt "action" rundt. Så hvis du vil være med, så sier du at du gråter lett (dersom du er mann) og vips - så er du med. De er ikke så mye bedre de andre. De kan ikke ha så mye å ta seg til noen av dem, når de er villige til å jobbe i uker og måneder på et hus som de har veldig liten sjanse til å vinne... 0 Siter
Gjest alltid skuespiller? Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han Reidar er langt i fra psykisk syk, han er en vannvittig god skuespiller. For han og kona er dette kunn et spill. Reidar er fra før av lokalkjendis i stavanger, hvor han har hatt en del #revyer# kursing i etikk og moral, lokal politikken ect. Faren til Reidar er dommerfullmektig eller lignende.I et intervju til lokalavisa i forbindelse med Fagerstrand sa Reidar at de bevisst hadde unnlatt og fortelle deltagerne i Fagerstrand hva de egentlig jobbet/drev på med i Stavanger. Som dere sikkert skjønner er dette et nøye planlagt spill i fra deres side, tror nok at de har levd seg litt for godt inn i rollen da :-) ...vel, jeg kjente Reidar da vi gikk på skole sammen, og han har i såtilfelle alltid vært en skuespiller og alltid valgt sære damer. For jeg husker ham nemlig som en særing som hjalp minst mulig til (skoleteater), som sutret og som var riiiiimelig sær. Og dama han hadde den gangen surret seg inn i dopapir i en time... Han var lokalpolitiker for Fremskrittspartiets ungdom den gangen, og jeg husker at jeg sa at jeg håpet at han skulle bli noe stort en gang, for da skulle jeg bli rik på å selge historier om han til Se & Hør. Slik jeg kjente Reidar var han en særing, og den episoden av Fagerstrand jeg så i går fikk meg ikke akkurat til å skifte mening om han. Mulig at det er skuespill, men da har han spilt det lenge... 0 Siter
snø Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Skuelspill eller ikke -man må være rimelig skutt i hodet for å opptre slik på fjernsyn. Eller overfor andre folk i det hele tatt. Og det politiske engasjementet, er ikke det for FRP om jeg ikke tar helt feil? Say no more... En gang i ungdommen ble jeg invitert på fest som FrpU arrangerte. Min mor sa følgende: "Du vet jeg ikke pleier å blande meg med hvem du er med, men jeg synes du skal tenke litt på hvem du velger å omgås". Tror det er første og siste gang min mor har kritisert vennevalget mitt. Jeg gikk ikke på festen, forøvrig ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest merkelig figur Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han Reidar er langt i fra psykisk syk, han er en vannvittig god skuespiller. For han og kona er dette kunn et spill. Reidar er fra før av lokalkjendis i stavanger, hvor han har hatt en del #revyer# kursing i etikk og moral, lokal politikken ect. Faren til Reidar er dommerfullmektig eller lignende.I et intervju til lokalavisa i forbindelse med Fagerstrand sa Reidar at de bevisst hadde unnlatt og fortelle deltagerne i Fagerstrand hva de egentlig jobbet/drev på med i Stavanger. Som dere sikkert skjønner er dette et nøye planlagt spill i fra deres side, tror nok at de har levd seg litt for godt inn i rollen da :-) men om så er, at det er bare et skuespill og at han egentlig er "normal". Hvorfor vil noen gjøre en så merkelig figur for allmenheten ? Det har vært mange eksempler på at realitydeltakere har fått problemer i ettertid pga andre skrullete personer som har plaget dem. Han her må da tiltrekke seg det som er ? Og sånn i dagliglivet da, det er vel ikke noe pluss på CVn når du skal søke jobb ? Og i lokalpolitikken, grøss og gru, jeg ville aldri gitt den mannen min tillit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.