Gjest stubrud2 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Damen fikk små blødninger midt i ett brett for noen dager siden.Idag har hun hatt det og. Hun sier hun er litt slapp og slike ting.. Var hos helsesøster men hun kunne ikkje hjelpe noe særlig. No har hun planer om å kutte ut pillene til helgen slik at hun får mensen. Men både meg og hun har lite peiling på dette så hadde vert fint om noen her inne gjerne kunne hjulpet oss litt. Bør hun kutte de ut eller fortsett til det er tomt? Er ca 14 igjen. Det er 3 mens periode hun hopper over og har gått på piller i ca 9 måneder.. hun er 17 0 Siter
tiliti Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ja, det er et kjent problem dersom man "dropper" mensen. Hos meg har det hjulpet å ta 1 ukes pillepause - for å få mensen. Bli ferdig med det. 0 Siter
Gjest stubrud2 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ja, det er et kjent problem dersom man "dropper" mensen. Hos meg har det hjulpet å ta 1 ukes pillepause - for å få mensen. Bli ferdig med det. Men da må du vel vente 14 dager før du har sex uten kondom? Spurte her tidlegare og da fikk eg beskjed på at tok du den første mensdag så va den sikker.stemmer dette? Men hvis du gjør dette vil du f å en vanlig mens periode da ? 0 Siter
tiliti Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Men da må du vel vente 14 dager før du har sex uten kondom? Spurte her tidlegare og da fikk eg beskjed på at tok du den første mensdag så va den sikker.stemmer dette? Men hvis du gjør dette vil du f å en vanlig mens periode da ? Jeg tar bare 1 ukes pause som man jo egentlig skal gjøre mellom hvert brett, og går ut fra at jeg er like beskyttet som om jeg skulle tatt den pausen 1 gang i mnd. Har ikke blitt gravid hittil iallefall. Men fikk mye vondt i magen av å droppe blødningen så nå har jeg blødning/pause 1 gang i mnd, som normalt. Vet ikke helt hva du mener med ordentlig mens, det blir i så fall å slutte med p-piller et par mnd, men det bruker holde med den vanlige "fake" blødningen man får ved å ta 1 ukes pause. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 De anbefales ikke å stoppe midt i et brett. Les pakningsvedlegget. 0 Siter
Gjest stubrud2 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 De anbefales ikke å stoppe midt i et brett. Les pakningsvedlegget. Vet du hvorfor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.