såtrist Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hadde omgangssyke på mandag, med oppkast og kraftig diare. Varte ikke mer enn 12 timer, men da var nok alt tømt ut! Verst var det med diareen, tror jeg var på do 20 ganger i løpet av 8 timer! Nå er jeg plaget med svimmelhet, og jeg som har så angst for å være svimmel/besvime...... Gikk foresten ned 2 kg i løpet av de 12 timene. Får ikke i meg nok mat nå, får bare vondt i magen....men likevel klarte jeg å spise 3 loffskiver med blåbærsyltetøy på i går, i tillegg til 1/2 kylling med litt ris, og så drakk jeg vel ca 1 liter blåbærsaft... Tror dere det er angsten eller magesyken som gjør at jeg er så svimmel? Noen tips til hva jeg kan spise for å bli bedre? Er ikke dårlig i magen lengre, men får vondt når jeg spiser, og har liten matlyst.... Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Man kan bli svimmel av væsketap, noe som er det største problemet ved omgangssyke og diaré. Få i deg rikelig med vann eller Farris, og ta maten litt etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Farris eller sportsdrikk. Ev. farris og eplejuice. Spis ting som er lett for magen, ris, litt kjeks, kok grønnsaks-suppe og ikke spis grønnsakene (ev. bare litt). Havresaft: Havregryn kokes opp med vann, fjern eventuelt havregrynene etter koking. Tilsett rød saft. Drikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.