Gå til innhold

Hva er din høyeste utdannelse?

Anbefalte innlegg

Gjest utdannelsen
Skrevet

Jeg har videregående og noen kurs i tillegg.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• Mary Poppins

5

• skorpionfisken

4

• Tottlå

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Truckførerkurs.;-)

Det har jeg også!

Det glemte jeg i sta. :)

Annonse

Skrevet

Treårig høyskole. Har noen kurs i tillegg også.

Skrevet

To ulike fullførte høyskoleutdannelser + (snart) to år i tillegg.

Gjest malun
Skrevet

Jeg har det vi i gamle dager kalte en regional cand.mag.

Skrevet

Treårig høyskoleutdanning, pluss et grunnfag.

Litt høyskole, og snart 4 år på universitet....bare 2 år igjen, og gjett om jeg gleder meg til å få lønn! Alt skal sløses bort på meg selv.

Skrevet

Har førskolelærerutdanning, pluss grunnfag og bachelorfordypning (omtrent tilsvarende det som tidligere het mellomfag) i musikk.

Men ikke f*** om det er jobb å få her:o(

(Eller, jeg er dagmamma nå og trives som det for tida, men ser ikke meg selv i den jobben på årevis)

Annonse

Skrevet

Jeg tok videreutdannelse i Polka ved universitetet i Berlin, like ved kaien i berlin, altså....

Skrevet

Jeg tok videreutdannelse i Polka ved universitetet i Berlin, like ved kaien i berlin, altså....

hahaha tottlå ;)

Berlin, ja ;)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe ;)

Skrevet

Vet du, tottlå. Den der utdannelseshistorie var så bra satt sammen at jeg skåler på det!

*skåler med bringebær-Teezer*

Hepp!

Skrevet

Vet du, tottlå. Den der utdannelseshistorie var så bra satt sammen at jeg skåler på det!

*skåler med bringebær-Teezer*

Hepp!

Historie??? Jeg forstår fortsatt ikke, amber!!!

Hmm.sitter og lurer på om jeg skal drite i alkoholforbudet, og sprette "black-catèn" som står i skapet!!!

Skrevet

*he he*

Har du forresten hørt om han som hadde som utdannelse ett år på landbruksskole og to netter på husmorskole? ;-=

Skrevet

Historie??? Jeg forstår fortsatt ikke, amber!!!

Hmm.sitter og lurer på om jeg skal drite i alkoholforbudet, og sprette "black-catèn" som står i skapet!!!

*blunke*

Har du alkoholforbud??

Det har ikke jeg... hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...