Gjest utdannelsen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg har videregående og noen kurs i tillegg. 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Treårig høyskoleutdanning, pluss et grunnfag. 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Truckførerkurs.;-) Det har jeg også! Det glemte jeg i sta. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Treårig høyskole. Har noen kurs i tillegg også. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 *sukk* Altfor lite. Har et fagbrev bare... 0 Siter
tonie Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 To ulike fullførte høyskoleutdannelser + (snart) to år i tillegg. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg har det vi i gamle dager kalte en regional cand.mag. 0 Siter
Carwing Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Treårig høyskoleutdanning, pluss et grunnfag. Litt høyskole, og snart 4 år på universitet....bare 2 år igjen, og gjett om jeg gleder meg til å få lønn! Alt skal sløses bort på meg selv. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har førskolelærerutdanning, pluss grunnfag og bachelorfordypning (omtrent tilsvarende det som tidligere het mellomfag) i musikk. Men ikke f*** om det er jobb å få her:o( (Eller, jeg er dagmamma nå og trives som det for tida, men ser ikke meg selv i den jobben på årevis) 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg tok videreutdannelse i Polka ved universitetet i Berlin, like ved kaien i berlin, altså.... 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg tok videreutdannelse i Polka ved universitetet i Berlin, like ved kaien i berlin, altså.... hahaha tottlå Berlin, ja 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg tok videreutdannelse i Polka ved universitetet i Berlin, like ved kaien i berlin, altså.... Hehe 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg tok videreutdannelse i Polka ved universitetet i Berlin, like ved kaien i berlin, altså.... Vet du, tottlå. Den der utdannelseshistorie var så bra satt sammen at jeg skåler på det! *skåler med bringebær-Teezer* Hepp! 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Vet du, tottlå. Den der utdannelseshistorie var så bra satt sammen at jeg skåler på det! *skåler med bringebær-Teezer* Hepp! Historie??? Jeg forstår fortsatt ikke, amber!!! Hmm.sitter og lurer på om jeg skal drite i alkoholforbudet, og sprette "black-catèn" som står i skapet!!! 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg tok videreutdannelse i Polka ved universitetet i Berlin, like ved kaien i berlin, altså.... *he he* Har du forresten hørt om han som hadde som utdannelse ett år på landbruksskole og to netter på husmorskole? ;-= 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Historie??? Jeg forstår fortsatt ikke, amber!!! Hmm.sitter og lurer på om jeg skal drite i alkoholforbudet, og sprette "black-catèn" som står i skapet!!! *blunke* Har du alkoholforbud?? Det har ikke jeg... hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.