Gjest Tråkk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har begynt med spinning, og bruker pulsklokke. Jeg prøver å holde meg på nedre pulsgrense, noe som ikke er helt lett. Men det jeg lurer på er: Da jeg er ferdig med timen så lukter jeg så rart. Det er ikke svette, det virker som at det er fra ånden/pusten min. Det lukter "stramt" og ekkelt. Noen som vet noe om dette? Kan det være "slaggstoffer" som skal ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Spiser du nok? Kroppen går i ketose når den forbrenner fett, dette gir en acetonliknende pust. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tråkk Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Spiser du nok? Kroppen går i ketose når den forbrenner fett, dette gir en acetonliknende pust. Jeg prøver å gå ned noen kilo, så da har du nok rett i at jeg nok har spist litt lite/mindre enn før. Da vil det altså si, at jeg klarer forbrenne fett, og at dette er rett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.