Logitechmusa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273131 "Den nyfødte jenta skal hete Leah Isadora Behn." Men det er kanskje ingen grunn til å være overrasket? 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Iiiik for et navn! Det skar neover ryggen!! 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg syns det var et fint navn! - LEAH!!!!!!!!!!!! kom inn og spiiiiis! 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg syns det var et fint navn! - LEAH!!!!!!!!!!!! kom inn og spiiiiis! Hihihi..... LeHAAAAAAAAAAAAAA... 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Iiiik for et navn! Det skar neover ryggen!! Tenker mormor får fart på seg hjem fra Roma nå! :-)) 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hihihi..... LeHAAAAAAAAAAAAAA... hehehe! Minner meg om den Falsk/Mathisen-sangen, "Romeo og Laila". LAILAAAAAH! 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Å dra te Bloksberg! Kan liksom forestille meg når jentene er ute og leker og skal ropes inn til middag... Guri land, vemmelig tanke! :-) 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Tenker mormor får fart på seg hjem fra Roma nå! :-)) Hihihi.......ja hun fikser nok privat jetten fort! Men fytti for noen navn! Maud Angelica Behn, Ari Behn og toppen på kaka Leah Isadora Behn!!! Skal si det norske kongehuset blomstrer, gitt!!! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hadde ikke trodd de klarte å slå Maud Angelica navnet, men dette må vel være hakket verre ) 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hehehe! Minner meg om den Falsk/Mathisen-sangen, "Romeo og Laila". LAILAAAAAH! *trilter rundt på gulvet i latter* 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hihihi.......ja hun fikser nok privat jetten fort! Men fytti for noen navn! Maud Angelica Behn, Ari Behn og toppen på kaka Leah Isadora Behn!!! Skal si det norske kongehuset blomstrer, gitt!!! "Kongehus" liksom... Har ikke Märtha, Ari, Maud og Leah startet sin egen filial, da? 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hadde ikke trodd de klarte å slå Maud Angelica navnet, men dette må vel være hakket verre ) Hundre hakk værre! 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 "Kongehus" liksom... Har ikke Märtha, Ari, Maud og Leah startet sin egen filial, da? Jo, på bloksberg..... hehehe Hmm.lurer på hva som kommer til å pryde nyhetene i kveld! 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jo, på bloksberg..... hehehe Hmm.lurer på hva som kommer til å pryde nyhetene i kveld! Det er vel ikke så mye å lure på: Paven og Leah Isadååååååra! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hadde ikke trodd de klarte å slå Maud Angelica navnet, men dette må vel være hakket verre ) Mye verre, jeg kunne ikke tenke meg å kalle ungen min det selv om dattera mi heter M.Angelica. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hehehe! Minner meg om den Falsk/Mathisen-sangen, "Romeo og Laila". LAILAAAAAH! *kniser* og så klarte hun å få ungen rett før pavens begravelse også da. Jeg ler meg ihjel. 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er vel ikke så mye å lure på: Paven og Leah Isadååååååra! Isadååååra, ja!!! Hahahaha........lenge siden jeg har ledd så mye! Lurer på hvordan ungen ser ut, jeg! Har hun et typisk Isadåååååra-utseende, tro?? 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *kniser* og så klarte hun å få ungen rett før pavens begravelse også da. Jeg ler meg ihjel. Ja, kanskje det er reinkarnasjonen av gamle Wojtyla? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.