Gå til innhold

FU: Beste sang akkurat nå


Puzen

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Kjærestens hans heter forøvrig Wayne DeGruit, og er mann...kjekk han også.

Kjæresten til Robbie Williams? Det tviler jeg på! At han er homofil/bifil altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    8

  • mAd

    2

  • Åsemor

    2

  • MsSophie

    2

Mest aktive i denne tråden

Akkurat nå er det Jeff Buckleys versjon av Halleluja, på en god nummer to er det Jeff Buckleys versjon av I shall be released. All time favorite er Midnight Coir`s October.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tionne

Kjæresten til Robbie Williams? Det tviler jeg på! At han er homofil/bifil altså:-)

Det kan da ikke være mye å tvile på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Akkurat nå:

Kent: "Mannen i den vita hatten"

Sånn ellers er det ingen over, ingen ved siden av U2s "So Cruel" fra tidenes beste album "Achtung Baby!". Og bortsett fra det meste med U2 elsker jeg virkelig "Find The River" med R.E.M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Det kan da ikke være mye å tvile på.

Hvorfor det? Har du noe fakta å komme med eller mener du han bare "ser" homofil ut? *flirer*

Herregud så mye spekulasjoner det blir rundt kjente personer hvis vedkommende ikke har kjæreste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i "Vaske vesle brumlemann", "sjørøvervisa" og "dyrene i afrika". Kan ikke huske sist jeg hørte en ordentlig sang. Kanskje jeg skal sette på radioen en dag og høre litt vanlig musikk.

Hei Åsemor, og gratulerer så mye med lillejenta! Er her så lite for tiden, så jeg har ikke fått grtulert deg før. Håper alt står bra til med dere :-)

Da du ramset opp barnesangene kom jeg plutselig på Knottens favoritt da han var nyfødt, nemlig Wuthering Heights med Kate Bush ;-)

Når vi spilte den ble det stille med en gang. Det var ganske fascinerende. Men så har han alltid hatt "sær" musikksmek (det har han sannsynligvis etter sin mor), han vil heller høre Les Miserables eller Odd Nordstoga enn Kaptein Sabeltann. Og glad er jeg for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

Akkurat nå er det Jeff Buckleys versjon av Halleluja, på en god nummer to er det Jeff Buckleys versjon av I shall be released. All time favorite er Midnight Coir`s October.

På hvilket album finner jeg "I shall Be Released"?

Har kun "Grace", må skaffe meg flere album av mannen.."Grace" er jo et helt fantastisk bra album..Et av mine desiderte favoritter. Han synger rett inn i alt som heter sjel hos meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Frou Frou - Let Go. Tror jeg.. humm.. vanskelig det der. Og så elsker jeg Scissor Sisters albumet for tida ;)

Uansett hva slags humør jeg er i, blir jeg i godt humør når jeg hører "Take Your Mama"...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

"You don't have to change", tror jeg den heter. En av låtene på den nye plata til Annelie Drecker, den hun sang på Senfredag i går, og som hun har gjort sammen med Röyksopp.

Sjelden jeg hører en ny låt første gang som "tar tak" i meg slik den gjorde.

Jeg har Rõyksopp-plata - visste ikke at Anneli hadde gjort den låta alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilket album finner jeg "I shall Be Released"?

Har kun "Grace", må skaffe meg flere album av mannen.."Grace" er jo et helt fantastisk bra album..Et av mine desiderte favoritter. Han synger rett inn i alt som heter sjel hos meg ihvertfall.

Sorry, har ikke peil, fikk en av gutta på jobben til å laste den ned for meg, så nå står den som sang nr 15 på Madrugada CD`n :-)

...., du får ta et søk i google:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Sorry, har ikke peil, fikk en av gutta på jobben til å laste den ned for meg, så nå står den som sang nr 15 på Madrugada CD`n :-)

...., du får ta et søk i google:-)

Finner det alltids ut..På cdon finner jeg vel en oversikt tenker jeg..Tenkte bare jeg skulle spørre..Litt lat, skjønner du...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

Oooh jeg var på konsert med dem i går (Madrugada). Fine, fine bandet ;)

Jeg holdt på å bli gal av bror min som har gått rundt og sytt hele helga fordi han ikke hadde fått med seg at de skulle til Torndheim..:-)

Kunne tenkt meg å høre de jeg også..Har igrunn ikke hørt så mye av de, men elsker stemmen til Sivert Høyem. Har solo-plata hans. Kanskje på tide å kjøpe noen Madrugada-album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest landsens

Hvorfor det? Har du noe fakta å komme med eller mener du han bare "ser" homofil ut? *flirer*

Herregud så mye spekulasjoner det blir rundt kjente personer hvis vedkommende ikke har kjæreste...

Han HAR jo kjæreste, bare at denne er mann.

Det er jo ikke akkurat noen stor hemmelighet at RW er homofil, spesielt ikke i musikkkretser i London. PR-folkene hans, og han sjøl, har kanskje kjørt en litt for overdrevent desperat kamp for å bygge opp en "kvinne-elsker" image på han. Det blir liksom "too much". Men forstår jo behovet for det, fordi hele hans tiltrekning på publikum og platekjøpere, dreier seg mye om å skape "sug" hos jenter/kvinner.

Er det egentlig så viktig hva slags legning han har? Han er uansett en fantastisk sanger og artist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Den der sangen til WigWam, som skal synge i grand prix! Den er sååå tøff, synes jeg. Kommer nok til å nå langt!!!

NÅr er det grand Prix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

U2s "Love and Peace" + "Both Sides Now" (Joni Mitchell). Sistnevnte har jeg fått på hjernen, så går og synger på den dagen lang...:os

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...