Gå til innhold

Mat-fiksert venninne

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke er så opptatt av kroppen din, hvorfor er det da så vanskelig for deg at din venninne evt. er det?

Jeg sier jo at jeg er det...Kanskje vi har dårlig innflytelse på hverandre begge to...Kanskje vi ikke burde bo sammen når begge er kroppsfikserte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier jo at jeg er det...Kanskje vi har dårlig innflytelse på hverandre begge to...Kanskje vi ikke burde bo sammen når begge er kroppsfikserte...

Det tror jeg du har rett i:-) Prøv å finne noen som kan overta leiekontrakten og flytt ut snarest, evt. si opp kontrakten nå og flytt ut etter 3 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Flytt vekk fra henne eller kutt ut kontakta

Hun venninna di er ikke en bra venninne for deg når hun psyker deg ned..

Nei, ta og flytt vekk fra henne og kom det bort der i fra..

Dette venninne forholdet kan umulig være bra for deg i lengden... Du blir bare psyket ned av det, og påvirket i negativ retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette venninne forholdet kan umulig være bra for deg i lengden... Du blir bare psyket ned av det, og påvirket i negativ retning.

Og hovedinnlegget var fra APRIL... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hørtes seriøst spiseforstyrra ut...

Hun trenger visst seriøst hjelp

Mer kan du lese her:

http://www.iks.no

Ting har forandra seg mye siden jeg la ut innlegget..

Hun spiser normalt, og trener mindre.

Jeg har funnet ut at jeg er like kroppsfiskert som henne..Så jeg kan ikke si noe.

Men vi lever sunt nå, begge to. Vi er alminnelig opptatt av hvordna vi ser ut. Vi liker å holde oss i form, og spiser sunt. Jevnt over. Vi skeier ut nå og da, men sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting har forandra seg mye siden jeg la ut innlegget..

Hun spiser normalt, og trener mindre.

Jeg har funnet ut at jeg er like kroppsfiskert som henne..Så jeg kan ikke si noe.

Men vi lever sunt nå, begge to. Vi er alminnelig opptatt av hvordna vi ser ut. Vi liker å holde oss i form, og spiser sunt. Jevnt over. Vi skeier ut nå og da, men sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...