Gjest this is a signature Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvis du ikke er så opptatt av kroppen din, hvorfor er det da så vanskelig for deg at din venninne evt. er det? Jeg sier jo at jeg er det...Kanskje vi har dårlig innflytelse på hverandre begge to...Kanskje vi ikke burde bo sammen når begge er kroppsfikserte... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg sier jo at jeg er det...Kanskje vi har dårlig innflytelse på hverandre begge to...Kanskje vi ikke burde bo sammen når begge er kroppsfikserte... Det tror jeg du har rett i:-) Prøv å finne noen som kan overta leiekontrakten og flytt ut snarest, evt. si opp kontrakten nå og flytt ut etter 3 måneder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seriøse problemer Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hun hørtes seriøst spiseforstyrra ut... Hun trenger visst seriøst hjelp Mer kan du lese her: http://www.iks.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flytt vekk fra henne eller kutt ut kontakta Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hun venninna di er ikke en bra venninne for deg når hun psyker deg ned.. Nei, ta og flytt vekk fra henne og kom det bort der i fra.. Dette venninne forholdet kan umulig være bra for deg i lengden... Du blir bare psyket ned av det, og påvirket i negativ retning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hun venninna di er ikke en bra venninne for deg når hun psyker deg ned.. Nei, ta og flytt vekk fra henne og kom det bort der i fra.. Dette venninne forholdet kan umulig være bra for deg i lengden... Du blir bare psyket ned av det, og påvirket i negativ retning. Og hovedinnlegget var fra APRIL... hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hun hørtes seriøst spiseforstyrra ut... Hun trenger visst seriøst hjelp Mer kan du lese her: http://www.iks.no Ting har forandra seg mye siden jeg la ut innlegget.. Hun spiser normalt, og trener mindre. Jeg har funnet ut at jeg er like kroppsfiskert som henne..Så jeg kan ikke si noe. Men vi lever sunt nå, begge to. Vi er alminnelig opptatt av hvordna vi ser ut. Vi liker å holde oss i form, og spiser sunt. Jevnt over. Vi skeier ut nå og da, men sjelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hun venninna di er ikke en bra venninne for deg når hun psyker deg ned.. Nei, ta og flytt vekk fra henne og kom det bort der i fra.. Dette venninne forholdet kan umulig være bra for deg i lengden... Du blir bare psyket ned av det, og påvirket i negativ retning. Ting har forandra seg mye siden jeg la ut innlegget.. Hun spiser normalt, og trener mindre. Jeg har funnet ut at jeg er like kroppsfiskert som henne..Så jeg kan ikke si noe. Men vi lever sunt nå, begge to. Vi er alminnelig opptatt av hvordna vi ser ut. Vi liker å holde oss i form, og spiser sunt. Jevnt over. Vi skeier ut nå og da, men sjelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.