Gå til innhold

Epilator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har sterk hårvekst, så anbefaler jeg epilator! Jeg har brukt det i veldig mange år, og gikk ifjor til innkjøp av maskin nr. 2. Det var en Braun Silkepil, som man kan bruke på flere forskj. steder på kroppen.

Skrevet

Jeg har en Braun Silkepeal epilator, og er svært fornøyd med den.

Det gjør ikke vondt, neida.

Gjest epilator
Skrevet

Jeg bruker den kun på bikinilinja, og den holder seg glatt leeeenge! Gjør vondt til å begynne med, men blir bedre etter hvert. Det er uansett verdt den lille smerten.

Leggene har jeg ikke prøvd på, da jeg har ekstremt lite hår der, og barbering fungerer fint. Men må si at bikinilinja aldri har hatt det så bra før! Ingen nupper og dupeditter!

Men fungerer slikt cooling greier som skal være med epilatoren? Har lyst til å prøve, men hvis det er for vondt eller ikke fungerer er det jo 500kr ut av vinduet..

Skrevet

Jeg synes det fungerer bra. Ulempen er at den ikke napper hårene før de er noen mm lange, så den tar ikke alle hårene. Men leggene blir likevel veldig glatte å ta på. Det gjør vondt første gangen, men dersom man tar det annen hver uke omtrent, så gjør det ikke så vondt, for da er ikke alle hårene lange. Jeg bruker det både på legger, under armene og på bikinilinjen. Kan anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...