Gjest copper Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Fakta: Jeg har 5 kg overvekt ( er 162 cm høy og veier 65 kg ). Luksus vil noen si, kvinner skal ha former osv.. Greit nok, men jeg føler meg bedre når jeg er nede i 60 kg. Vet at man tar av hvis man bruker mindre enn man spiser, man må spise sunt ol. Joda. Er et aktivt menneske jeg! Men jeg ønsker bare noen små tips til hvordan jeg kan få et mest mulig sunt matinntak. Olje i stedet for melange, spise to skiver når du har lyst på tre osv. Flere ideer? Anyone - please?? Skal til syden i sommer, men jeg vil gjerne bli 5 kg lettere først.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Olje og melange har like mye kcal. Erstatt fett pålegg med magert, eks hvitost med lettere hvitost, salami med skinke, syltetøy med lettsyltetøy. Du trenger ikke margarin på maten. Skummamelk istedet for lettmelk. Mye fiber, det metter, grovt brød istedet for kneipp (loff). Kokt middag istedet for stekt. Rene råvarer istedet for blandingsprodukter. Mye frukt og grønt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Karbonadedeig istedet for kjøttdeig! (Har akkurat begynt på GR, snapper opp litt av hvert der...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.