Gå til innhold

Ingen overskrift her.. gjelder mat

Gjest copper

Anbefalte innlegg

Gjest copper

Fakta:

Jeg har 5 kg overvekt ( er 162 cm høy og veier 65 kg ). Luksus vil noen si, kvinner skal ha former osv.. Greit nok, men jeg føler meg bedre når jeg er nede i 60 kg.

Vet at man tar av hvis man bruker mindre enn man spiser, man må spise sunt ol. Joda. Er et aktivt menneske jeg! Men jeg ønsker bare noen små tips til hvordan jeg kan få et mest mulig sunt matinntak.

Olje i stedet for melange, spise to skiver når du har lyst på tre osv.

Flere ideer? Anyone - please?? Skal til syden i sommer, men jeg vil gjerne bli 5 kg lettere først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Olje og melange har like mye kcal.

Erstatt fett pålegg med magert, eks hvitost med lettere hvitost, salami med skinke, syltetøy med lettsyltetøy.

Du trenger ikke margarin på maten.

Skummamelk istedet for lettmelk.

Mye fiber, det metter, grovt brød istedet for kneipp (loff).

Kokt middag istedet for stekt. Rene råvarer istedet for blandingsprodukter.

Mye frukt og grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...