Gå til innhold

Noen som kan noen gode vitser/groviser?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flytt hjemmefra i tide

Etter en skikkelig bryllupsfeiring på Jæren skulle brudeparet hjem å feire bryllupsnatten. Festlokalet lå ikke langt fra huset deres og de trengte ikke skyss, men tok snarveien over et lite jorde. Problemet var at jordet nylig var oversprøytet med kumøkk, så brudgommen

tok av seg fin-skoa og bar bruden trygt over.

Foreldrene til bruden bodde i samme huset som det nygifte paret og var veldig nysgjerrig på at alt gikk riktig for seg på bryllupsnatten. De lå derfor med ørene på stilk på andre siden av veggen og lyttet.

De nygifte fikk av seg klærne i en fart og brudgommen hadde ikke tid til å vaske føttene før de kastet seg i senga. Men etter en liten stund ble lukten så stram at han utbrøt:

- Hær lokta det drid.

Da hørtes det fra andre siden av veggen:

- Du må snu a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vitsen er vel så gammel og kjent at den triller rundt i rullestol i de fleste deler av verden - men i fall det er lenge siden du har hørt den, here goes:

Det var en gang en ung, vakker mann som lå og solte seg på stranda. Han var en skikkelig kjekk mann, og svært ettertraktet av alle kvinner for både sitt utseende og sine personlige egenskaper. En skikkelig Adonis, både fysisk og mentalt.

En dag kom det en gammel heks gående bortover stranden. Hun stanset når hun så denne kjekke strandløven, og begynte å prate med ham.

Unge mann, sa hun. Jeg er en heks - en virkelig mektig heks.

Javel, sa mannen.

Jeg har følgende forslag til deg, fortsatte heksen. Bli med meg hjem i kveld, og oppfyll alle mine behov gjennom natten. Til gjengeld vil jeg oppfylle dine tre største ønsker når morgenen gryr.

Den unge mannen tenkte kjapt. Heksen var virkelig ikke pen - skulle man definere ordet stygg i forhold til utseende og væremåte hos en kvinne, var denne gamle heksen overkvalifisert.

Han antok at den gamle heksens behov høyst trolig var av seksuell natur, og kjente hvordan redskapen krympet seg bareved tanken på intim kontakt med denne gamle heksen.

Samtidig tenkte han kjapt gjennom hva han kunne oppnå ved å få oppfylt sine tre største ønsker.

Konstant tilgang på vakre, villige damer. Uendelig rikdom. Suksess og berømmelse.

Og bestemte seg til slutt at ved sterk konsentrasjon omkring ønskene, skulle han nok få dette til. Tross alt - hvor mye kunne en slik stygg gammel dame orke?

Den unge mannen opplevde at natten ble både lang og slitsom. Den gamle heksen hadde mange ønsker, og en utholdenhet i senga en topptrent atlet kunne misunt henne.

Men mange lange, strevsomme timer senere grydde endelig morgenen for den unge mannen, som totalt utslitt greide å hviske frem: Nå vil jeg ha oppfylt mine tre ønsker.

Den gamle heksen snudde seg mot den unge mannen, smilte og sa: Min godeste mann - er ikke du litt for gammel til å tro på hekser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt hjemmefra i tide

Etter en skikkelig bryllupsfeiring på Jæren skulle brudeparet hjem å feire bryllupsnatten. Festlokalet lå ikke langt fra huset deres og de trengte ikke skyss, men tok snarveien over et lite jorde. Problemet var at jordet nylig var oversprøytet med kumøkk, så brudgommen

tok av seg fin-skoa og bar bruden trygt over.

Foreldrene til bruden bodde i samme huset som det nygifte paret og var veldig nysgjerrig på at alt gikk riktig for seg på bryllupsnatten. De lå derfor med ørene på stilk på andre siden av veggen og lyttet.

De nygifte fikk av seg klærne i en fart og brudgommen hadde ikke tid til å vaske føttene før de kastet seg i senga. Men etter en liten stund ble lukten så stram at han utbrøt:

- Hær lokta det drid.

Da hørtes det fra andre siden av veggen:

- Du må snu a.

Hahahaha........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha........

Hvetebrødsdager

Et nygift par fra Nordland tilbringer hvetebrødsdagene på bondegårdsferie i Danmark. Det går tre dager uten at paret dukker opp til måltidene. Bonden blir engstelig og banker på døra:

- Er alt bra med dere?

Den nygifte mannen stikker hodet ut av døråpningen og sier:

- Ja, kjempefint!

- Men vil dere ikke ha noe mat? vil bonden vite.

- Nei, vi lever av kjærlighetens frukter.

- Det er vel og bra, sier bonden. - Men kanskje dere kunne la være å kaste skallet ut av vinduet....hønene løper rundt i søla med gummistøvler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvetebrødsdager

Et nygift par fra Nordland tilbringer hvetebrødsdagene på bondegårdsferie i Danmark. Det går tre dager uten at paret dukker opp til måltidene. Bonden blir engstelig og banker på døra:

- Er alt bra med dere?

Den nygifte mannen stikker hodet ut av døråpningen og sier:

- Ja, kjempefint!

- Men vil dere ikke ha noe mat? vil bonden vite.

- Nei, vi lever av kjærlighetens frukter.

- Det er vel og bra, sier bonden. - Men kanskje dere kunne la være å kaste skallet ut av vinduet....hønene løper rundt i søla med gummistøvler!

*ler rått*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kvinne satt i en bar sammen med en venninne og tok en drink etter jobben. Da kommer det inn en høy, vakker og sexy ung mann.Han var så perfekt at kvinnen ikke klarte å ta øynene vekk fra ham.

Mannen la merke til at hun stirret, og kom direkte bort til henne.

Før hun fikk bedt om unnskyldning for stirringen, sa han:

"Jeg gjør alt, absolutt alt du ønsker av meg, uansett hvor kinky det er, for bare 200 kroner. Det er bare en betingelse; du må kunne uttrykke ditt ønske med kun 3 ord."

Kvinnen tenkte over tilbudet for kun et øyeblikk og hentet fram lommeboken.

Hun tok opp 200,- kroner og trykket dem inn i hånden hans sammen med sin adresse.

Hun så han dypt inn i øynene og hvisket:

.

.

.

.

.

.

.

"Vask huset mitt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann var plaget av at han fikk stå bare han så en pen dame, så for å unngå pinlige situasjoner i all offentlighet bestemte han seg for å teipe fast penisen til låret.

Dagen etter kunne man lese i avisen:

"Ung dame funnet sparket ihjel i parken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

En mann var plaget av at han fikk stå bare han så en pen dame, så for å unngå pinlige situasjoner i all offentlighet bestemte han seg for å teipe fast penisen til låret.

Dagen etter kunne man lese i avisen:

"Ung dame funnet sparket ihjel i parken"

LOL

Utrolig bra! *tørke lattertårer* =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

En mann var plaget av at han fikk stå bare han så en pen dame, så for å unngå pinlige situasjoner i all offentlighet bestemte han seg for å teipe fast penisen til låret.

Dagen etter kunne man lese i avisen:

"Ung dame funnet sparket ihjel i parken"

hmm... *rødmer* jeg skjønte den ikke jeg...

care to explain? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

*ha ha* Det kan du da ikke mene???

Les den en gang til.

*leser den igjen*

Jeg skjønner den bare ikke altså? hvorfor ligger det en dame sparket ihjel i parken bare fordi den fyren har teipet tissen sin til låret sitt?

*ektra blond i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*leser den igjen*

Jeg skjønner den bare ikke altså? hvorfor ligger det en dame sparket ihjel i parken bare fordi den fyren har teipet tissen sin til låret sitt?

*ektra blond i dag*

...fordi han så den pene damen og fikk ereksjon, mens den fortsatt var teipet fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

...fordi han så den pene damen og fikk ereksjon, mens den fortsatt var teipet fast.

ok så han fikk ereksjon, jeg skjønner fortsatt ikke hva hun damen som ligger sparket ihjel på bakken har med saken å gjøre?

huff.. ække alltid så greit å være meg gitt.

Jeg tror jeg skylder på vinen jeg drakk ikveld jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok så han fikk ereksjon, jeg skjønner fortsatt ikke hva hun damen som ligger sparket ihjel på bakken har med saken å gjøre?

huff.. ække alltid så greit å være meg gitt.

Jeg tror jeg skylder på vinen jeg drakk ikveld jeg. ;)

Han hadde jo teipet fast penisen til låret, ikke sant? Så da penisen plutselig føk i været, fulgte beinet med.

Så enkelt, og så dumt, er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok så han fikk ereksjon, jeg skjønner fortsatt ikke hva hun damen som ligger sparket ihjel på bakken har med saken å gjøre?

huff.. ække alltid så greit å være meg gitt.

Jeg tror jeg skylder på vinen jeg drakk ikveld jeg. ;)

Du må huske at handlingen i vitser sjelden er sannsynlig! ;-)

Men altså: han får plutselig og brått stå ved synet av denne damen. Teipen skulle holde tissen "på plass", men istedet så er det slik at ereksjonen styrer beinet, som spretter opp og treffer dama - med fatalt resultat.

(Og jeg som egentlig mener at man ikke skal forklare vitser - skjønner ikke folk den kan det egentlig være det samme, istedenfor at man forklarer vitsen ihjel!! *S* Men gjort er gjort...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Du må huske at handlingen i vitser sjelden er sannsynlig! ;-)

Men altså: han får plutselig og brått stå ved synet av denne damen. Teipen skulle holde tissen "på plass", men istedet så er det slik at ereksjonen styrer beinet, som spretter opp og treffer dama - med fatalt resultat.

(Og jeg som egentlig mener at man ikke skal forklare vitser - skjønner ikke folk den kan det egentlig være det samme, istedenfor at man forklarer vitsen ihjel!! *S* Men gjort er gjort...)

ååå ja, nå skjønte jeg den. Den hadde jeg aldri klart å komme på selv. Men etter å ha fått det inne med stor spiseskje var den morsom :)

Og jeg skylder fremdeles på vinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jo teipet fast penisen til låret, ikke sant? Så da penisen plutselig føk i været, fulgte beinet med.

Så enkelt, og så dumt, er det.

Ja, så dumt er det! ;-) Og dummere blir det ved å forklare dne ihjel!! Nei,jeg skal følge min egen magefølelse neste gang og unngå å forklare noe!! *he he*

Det er jo bare en enkel vits man kan slenge frem hvis man vil - det blir litt voldsomt med hele denne lange tråden pga den....

ja ja*S*

*morsan går snart til sengs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå ja, nå skjønte jeg den. Den hadde jeg aldri klart å komme på selv. Men etter å ha fått det inne med stor spiseskje var den morsom :)

Og jeg skylder fremdeles på vinen :)

Spiseskje du liksom! ;-))

Grautsleiv, var det!! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Er dårlig på vitser, så jeg husker den ikke helt perfekt, men gjør et forsøk.

En vakker ung blondine var så glad i å sole seg naken. Hun pleide å sole seg naken ved Mjøsa.

Det begynte å gå rykter om denne blondinen, og snart var det en hærskare av menn som surf`et frem og tilbake for å titte på blondinen.

Dette ble blondinen så lei av, at hun bestemte seg for å sette opp et skilt for å få slutt på dette.

På skiltet sto det:

SURF ITTE HER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...