Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Klapp igjen! Den er bare så bra og den musikken da ;o) Jeg snakka om filmen, for fanken, ikke musikken. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg snakka om filmen, for fanken, ikke musikken. Men jeg liker filmen, jeg kan se den om igjen og omigjen. Og jeg synes det er like spennende hver gang når han spiller russisk rullett. Den er spennende og dessuten synes jeg den viser hvordan folk blir ødelagte av krig. En skikkelig bra film etter min mening. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 JA, den er å søt...men jeg kan den ikke utenat da. (hrm..kanskje jeg skal leie den i måra...) Det er bare Tatt av vinden jeg kan utenat. 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg snakka om filmen, for fanken, ikke musikken. Men musikken er en del av hele opplevelsespakka når man ser film. 0 Siter
Champagne Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Top Secret (hylende morsom) Amadeus Poltergeist Den sjette sansen Nærkontakt av 3. grad Les liaisons dangereuses Anne, queen of a thousand days Terminator 2 Tatt av vinden Haisommer 2 Også synes jeg Rocky 4 er dritkul! The shining synes jeg bare er dum, orker ikke sånt kvasiskumle greier. Og Nattsvermeren er likedan. Jodie Foster er utrolig flink, han morder-duden er en bare så elendig skuespiller! Han er like oppskrytt som Brad Pitt. Se hans sluttscene i Seven, og du ser elendig skuespill! Ringenes herre begynte jeg å se engang, men den var så kjedelig at jeg skrudde av. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Men jeg liker filmen, jeg kan se den om igjen og omigjen. Og jeg synes det er like spennende hver gang når han spiller russisk rullett. Den er spennende og dessuten synes jeg den viser hvordan folk blir ødelagte av krig. En skikkelig bra film etter min mening. Den filmen som kan vise krigens sanne ansikt er enda ikke laget. Så lenge du sitter og trøster deg med at det bare er film når blod og gørr spruter, så er det nettopp den sannheten du oppnår. 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Top Secret (hylende morsom) Amadeus Poltergeist Den sjette sansen Nærkontakt av 3. grad Les liaisons dangereuses Anne, queen of a thousand days Terminator 2 Tatt av vinden Haisommer 2 Også synes jeg Rocky 4 er dritkul! The shining synes jeg bare er dum, orker ikke sånt kvasiskumle greier. Og Nattsvermeren er likedan. Jodie Foster er utrolig flink, han morder-duden er en bare så elendig skuespiller! Han er like oppskrytt som Brad Pitt. Se hans sluttscene i Seven, og du ser elendig skuespill! Ringenes herre begynte jeg å se engang, men den var så kjedelig at jeg skrudde av. *rystet over kommentarene om Hopkins*!!!!!!!!!! 0 Siter
Freya Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Prippen og prippen, fru Blom! Det var vel mer at jeg var veldig pliktoppfyllende. Jeg mente også at Claude burde komme seg i militæret og ikke la seg avlede av hippiene! *s* ikke noen rebell, jeg nei! :-)) Hehe, nei det kan en trygt si. Tenk å drive å fjolle rundt sånn med hippier da... På den annen side hadde det nok blitt en ganske kort film som het "Claude goes to Vietnam" eller noe sånt. 0 Siter
sigga Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det er bare Tatt av vinden jeg kan utenat. Å, den har jeg ikke sett engang...(",).. 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hehe, nei det kan en trygt si. Tenk å drive å fjolle rundt sånn med hippier da... På den annen side hadde det nok blitt en ganske kort film som het "Claude goes to Vietnam" eller noe sånt. *he he* 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Den filmen som kan vise krigens sanne ansikt er enda ikke laget. Så lenge du sitter og trøster deg med at det bare er film når blod og gørr spruter, så er det nettopp den sannheten du oppnår. Jeg trøster meg ikke med det gitt. Jeg griner over all faenskapen i verden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Å, den har jeg ikke sett engang...(",).. Da har du virkelig gått glipp av århundrets kjærlighetshistorie. Den bare må du se. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg trøster meg ikke med det gitt. Jeg griner over all faenskapen i verden. Join the club! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Men musikken er en del av hele opplevelsespakka når man ser film. Nemlig ) 0 Siter
sigga Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Da har du virkelig gått glipp av århundrets kjærlighetshistorie. Den bare må du se. Ja, har alltid hatt lyst til det. Skal gjøre det engabg jeg får sjansen. Men nå er det natta!! Skal opp i mårra tidlig å holde "foredrag".....;( 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Da har du virkelig gått glipp av århundrets kjærlighetshistorie. Den bare må du se. "Frankly, my dear, I don't give a damn!" ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Join the club! Jeg har joina den. Kanskje det er alderen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 "Frankly, my dear, I don't give a damn!" ;-) Og jeg griner - hver gang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 "Frankly, my dear, I don't give a damn!" ;-) Jeg så den for første gang i helgen. En fantastisk film! 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg så den for første gang i helgen. En fantastisk film! Boka var forøvrig en one-hit-wonder! Den eneste Margareth Mitchell skrev... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.