PunkyPie Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Stolthet og fordom Bridget Jones 1 og 2 Menst du sov City of joy (Patrick Swayze) Dirty Dancing Two weeks notice 0 Siter
Champagne Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 *rystet over kommentarene om Hopkins*!!!!!!!!!! Ja, jeg vet at Anthony Hopkins er gudbenådet, men jeg synes altså han er dårlig. Men siden flertallet bestemmer, skal du ikke se bort fra at jeg tar feil Mine favorittskuespillere er Jack Lemmon og Roger Moore (den sanne James Bond!) 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Ja, jeg vet at Anthony Hopkins er gudbenådet, men jeg synes altså han er dårlig. Men siden flertallet bestemmer, skal du ikke se bort fra at jeg tar feil Mine favorittskuespillere er Jack Lemmon og Roger Moore (den sanne James Bond!) Den eneste sannheten er at det er lov å ha forskjellige meninger! :-) Jack Lemmon er veldig bra, men "double-O-seventy" er ikke noe for meg! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Boka var forøvrig en one-hit-wonder! Den eneste Margareth Mitchell skrev... Nei, hun har skrevet en liten bok til. Jeg har den også 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Nei, hun har skrevet en liten bok til. Jeg har den også Å? det var nytt for meg. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Oi, det er så mange... The Shining, Psycho, A Clockwork Orange, Aliensfilmene, Gudfarentrilogien, The Good, The Bad & The Ugly, Fight Club, Apocalypse Now, Sideways,Cold Mountain, Se7ven, Memento, Tiden etter Otar, Donnie Darko, Fargo, Blue Velvet, Kill Bill 1, Vertigo, Star Wars-filmene, La Dolce Vita, Casablanca, Hotel Rwanda, Schindlers liste, The Pianist, Eyes Wide Shut Håper jeg har fått med alle der...makter ikke bare nevne 10 hilsen filmgale 0 Siter
sheba Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Oi, det er så mange... The Shining, Psycho, A Clockwork Orange, Aliensfilmene, Gudfarentrilogien, The Good, The Bad & The Ugly, Fight Club, Apocalypse Now, Sideways,Cold Mountain, Se7ven, Memento, Tiden etter Otar, Donnie Darko, Fargo, Blue Velvet, Kill Bill 1, Vertigo, Star Wars-filmene, La Dolce Vita, Casablanca, Hotel Rwanda, Schindlers liste, The Pianist, Eyes Wide Shut Håper jeg har fått med alle der...makter ikke bare nevne 10 hilsen filmgale er du også våken?? takk og lov! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Moulin Rouge. Ingen over, ingen ved siden. Ellers har jeg sansen for søte filmer jeg, som Notting hill, Gutter er gutter, den der hvor Hugh Grant spiller Englands statsminister og ikke minst den der med Jack Nicholson der han får hjerteinfarkt! 0 Siter
Gyda Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Ja den er kjempe fin!! Jeg vil bli en hippie og leve sånn!! Måtte bare kjøpe Hair på DVD for ikke så lenge siden, og har sett den tre ganger allerede. Og det musikken som helt klart bærer filmen. Uten tvil! Konge! 0 Siter
Gyda Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Kom på noen flere filmer som jeg gjerne ser om igjen: Grease Amadeus Little Shop of Horrors ...og så hadde jeg en til på tunga, men den glapp, gitt! :-) Grease er stor. Jeg var 14 år når den kom, og var på kino 5-6 ganger og så den. Helt frelst. I fjor kjøpte jeg den på DVD, og datteren min (nå snart 7 år) ble da fullstendig hekta (hun er frelst når det gjelder dans og musikk - og kjærestegreier ...). Så nå blir det nok noen år før jeg tar den fram og ser den på egenhånd. (Om det noengang kommer til å skje ... *s*) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Fuglene Marnie Monsoon Wedding FIre bryllup og en gravferd Kopps +en del wam og vennerød og bollywoodfilmer jeg ikke husker navn på nå. 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Grease er stor. Jeg var 14 år når den kom, og var på kino 5-6 ganger og så den. Helt frelst. I fjor kjøpte jeg den på DVD, og datteren min (nå snart 7 år) ble da fullstendig hekta (hun er frelst når det gjelder dans og musikk - og kjærestegreier ...). Så nå blir det nok noen år før jeg tar den fram og ser den på egenhånd. (Om det noengang kommer til å skje ... *s*) Man burde strengt tatt ha arrangert "karaoke-aften", hvor flere samles for å se på Grease og synge med! :-) Mener å huske at Oslo Kinematografer hadde det for noen år siden, men at jeg dessverre ikke kunne går... :-( 0 Siter
Gyda Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Man burde strengt tatt ha arrangert "karaoke-aften", hvor flere samles for å se på Grease og synge med! :-) Mener å huske at Oslo Kinematografer hadde det for noen år siden, men at jeg dessverre ikke kunne går... :-( Jeg stiller tvert! 0 Siter
tusseline Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (tilfeldig rekkefølge) : Da han møtte henne Søvnløs i Seattle Pretty Woman Du har mail 4 bryllup og en gravferd Notting Hill Italiensk for begynnere Gudfaren trillogien Sjokolade Harry Potter filmene ........ 0 Siter
Kjersti S Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Å leve det er å elske Harry Potter-filmene Så som i himmelen Ronja Røverdatter og Emil i Lønneberga Basketball Diaries Schindlers liste Dirty Dancing Sleepers Amadeus Shine West Side Story Noen av de første som faller meg inn... 0 Siter
Elbereth Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Er veldig glad i Ringenes Herre - filmene, har sett dem mange ganger nå... The World According to Garp med Robin Williams. High Fidelity med John Cusack ser jeg når den går. Og så ser jeg alt med Johnny Depp, _pga_ Johnny Depp. Ungdomstidsmimring: The Breakfast Club, St.Elmo's Fire, About Last Night... På tullballsida elsker vi her i huset "Men in Tights" (Mel Brooks). Vi kan _alle_ replikkene, både ungene og jeg. Istid og Shrek er store. Ellers er lista kjempelang - dette var bare det som umiddelbart dukka fram 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Å? det var nytt for meg. På en måte kan man vel kalle den "kladden". Litt av samme handling men andre navn osv. Jeg husker ikke navnet for jeg har alle bøkene mine på loftet 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 På en måte kan man vel kalle den "kladden". Litt av samme handling men andre navn osv. Jeg husker ikke navnet for jeg har alle bøkene mine på loftet Jeg tror deg likevel! :-) Men man kan vel ikke akkurat si at kladden hennes har gjort noen stor suksess! *S* 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg tror deg likevel! :-) Men man kan vel ikke akkurat si at kladden hennes har gjort noen stor suksess! *S* Det er ikke så lenge siden de fant den. Noen slektninger som ryddet på loftet. Lenge og lenge, hm, kanskje 5-6 år siden ) Den er ikke bra, jeg kjøpte den av nysgjerrighet 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Ringenes herre-filmene Disney klassikere, med "Løvenes konge" på topp. :-) Danser med ulver In The Name of the Father Cry Freedom Broene i Madison County Ubåt-filmer d der "Das Boot" er en ubestridt ener for meg. Pulp Fiction The Legends of the Fall (Heter den "Lidenskapens pris" på norsk, tro?) Donnie Darko Gudfaren-trilogien Den sjette sansen E.T. Forrest Gump Hannibal Lecter-trilogien Harry Potter-filmene Killing Fields Matrix Meet Joe Black Gjøkeredet Philadelphia Remember The Titans Reservoir Dogs Et vakkert sinn Shine Snow Falling on Cedars Hmm .. Skal kanskje gi meg nå.. Filmer jeg derimot hater som "alle" elsker er Moulin Rouge Bridget Jones's Diary 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.