villee Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 LOL, ja dum og dummere var bare utrolig morsom! :-) Ja, jeg tror jeg kan se den om igjen og om igjen men den er like morsom hver gang! 0 Siter
Freya Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 Ja jeg vet Apropos Danser med ulver, da kusina mi og jeg var 12-14 til 14-16 år, var vi dypt forelsket i Kevin Costner begge to. Jeg hadde en diger plakat av ham på rommet mitt, og hver sommer vi tilbrakte hos bestemor, måtte jeg ta med meg denne plakaten så vi hadde noe å beundre... Hihi... Rødmer når jeg tenker på det nå. 0 Siter
villee Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Apropos Danser med ulver, da kusina mi og jeg var 12-14 til 14-16 år, var vi dypt forelsket i Kevin Costner begge to. Jeg hadde en diger plakat av ham på rommet mitt, og hver sommer vi tilbrakte hos bestemor, måtte jeg ta med meg denne plakaten så vi hadde noe å beundre... Hihi... Rødmer når jeg tenker på det nå. Hehe! Hvordan skulle livet vært uten slike minner Og han er jo barsk da!! Snille øyne å.. Så skjønner deg godt 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Fjolls til fjells Fight club Lock, stock and two smoking barrels Snatch Ringenes Herre Harry Potter filmene Shrek Istid m.m. 0 Siter
Freya Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 Hehe! Hvordan skulle livet vært uten slike minner Og han er jo barsk da!! Snille øyne å.. Så skjønner deg godt Hehe, ja, vi var jo bare fjortisser da, så det er jo ikke så rart. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Fjolls til fjells Fight club Lock, stock and two smoking barrels Snatch Ringenes Herre Harry Potter filmene Shrek Istid m.m. Harry-Potter-filmene, ja, de er knallbra!! Glemte de da jeg skrev min liste jeg, men de er absolutt blant favorittene, det er sikkert:) Gleder meg til den neste kommer:) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Måtte bare kjøpe Hair på DVD for ikke så lenge siden, og har sett den tre ganger allerede. Og det musikken som helt klart bærer filmen. Uten tvil! Konge! Da jeg var ung, den gangen Hair var nyinnspilt, var det Treat Williams som bar den filmen. At musikken var bra var bare et bonus. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Da jeg var ung, den gangen Hair var nyinnspilt, var det Treat Williams som bar den filmen. At musikken var bra var bare et bonus. :-) Åh, han var kjekk han ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.