Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL, ja dum og dummere var bare utrolig morsom! :-)

Ja, jeg tror jeg kan se den om igjen og om igjen men den er like morsom hver gang! :)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Freya

15

• Dorthe

14

• sigga

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja jeg vet ;)

Apropos Danser med ulver, da kusina mi og jeg var 12-14 til 14-16 år, var vi dypt forelsket i Kevin Costner begge to. Jeg hadde en diger plakat av ham på rommet mitt, og hver sommer vi tilbrakte hos bestemor, måtte jeg ta med meg denne plakaten så vi hadde noe å beundre...

Hihi... Rødmer når jeg tenker på det nå.

Skrevet

Apropos Danser med ulver, da kusina mi og jeg var 12-14 til 14-16 år, var vi dypt forelsket i Kevin Costner begge to. Jeg hadde en diger plakat av ham på rommet mitt, og hver sommer vi tilbrakte hos bestemor, måtte jeg ta med meg denne plakaten så vi hadde noe å beundre...

Hihi... Rødmer når jeg tenker på det nå.

Hehe! Hvordan skulle livet vært uten slike minner :) Og han er jo barsk da!! Snille øyne å.. Så skjønner deg godt ;)

Kizza1365380506
Skrevet

Fjolls til fjells

Fight club

Lock, stock and two smoking barrels

Snatch

Ringenes Herre

Harry Potter filmene

Shrek

Istid

m.m.

Skrevet

Hehe! Hvordan skulle livet vært uten slike minner :) Og han er jo barsk da!! Snille øyne å.. Så skjønner deg godt ;)

Hehe, ja, vi var jo bare fjortisser da, så det er jo ikke så rart. :)

Gjest baremei
Skrevet

Fjolls til fjells

Fight club

Lock, stock and two smoking barrels

Snatch

Ringenes Herre

Harry Potter filmene

Shrek

Istid

m.m.

Harry-Potter-filmene, ja, de er knallbra!! Glemte de da jeg skrev min liste jeg, men de er absolutt blant favorittene, det er sikkert:) Gleder meg til den neste kommer:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Måtte bare kjøpe Hair på DVD for ikke så lenge siden, og har sett den tre ganger allerede. Og det musikken som helt klart bærer filmen. Uten tvil!

Konge!

Da jeg var ung, den gangen Hair var nyinnspilt, var det Treat Williams som bar den filmen. At musikken var bra var bare et bonus. :-)

Skrevet

Da jeg var ung, den gangen Hair var nyinnspilt, var det Treat Williams som bar den filmen. At musikken var bra var bare et bonus. :-)

Åh, han var kjekk han ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...