natolars Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Hei! Jeg har to uåpnede glass med Xanor 2mg (20 tabl.) stående i skapet. De går ut på dato i oktober i år. Jeg tar nesten aldri Xanor lengre, så jeg kommer nok ikke til å få brukt dem opp før de går ut på dato. Hva skjer når disse går ut på dato; blir virkningen svakere, eller blir de "uspiselige" på en eller annen måte? Kan jeg dra på apoteket og spørre om jeg kan få "nye", hvis jeg betaler og leverer inn i de "gamle" _uåpnede_ glassene? Ja, det høres rart ut at jeg vil ha nye, selv om jeg stort sett ikke bruker dem i særlig stor grad lengre. Men det er betryggende å ha dem der. Jeg har med meg Xanor uansett hvor jeg drar, men bruker dem som sagt nesten aldri. Litt artig; den funker like bra i lomma som i magen! ;-) Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg tviler på at det gjør noe at de er gått ut på dato. Særlig siden de funker så bra i lomma ;o) Jeg er altså helt enig med det altså, så det var ikke ironisk ment. Jeg har også medisiner som fungerer flott i lomma ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.