Gå til innhold

Navle ved full bukplastikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nickless

Hei

Jeg hadde full bukplastikk 9. mars. Min navle ble flyttet fordi 10 cm hud ble fjernet.

Enda er den full av skurv (størknet blod), men den ser helt grei ut, faktisk mye finere enn min "gamle" navle, men den hang sammen med en hudfolde.

Denne nye ser helt ekte ut, fatter ikke hvordan kirurgene får det til :)

Gjest kovac...

Jeg har fått utført full bukplastikk for ca 1 1/2 år siden. Jeg syns også at alle bilder av navler etter operasjoner var stygge. Syns ikke min egen navle heller er noe pen å se på dersom jeg studerer den. Men den er ihvertfall betraktelig mye finere enn den var før operasjonen, da vistes den nesten ikke fordi det var en hudfold som dekket nesten hele navlen.

Selv om det er arret fra hofte til hofte som er størst så er jeg minst fornøyd med navlen. For arret viser jo ikke når jeg har truse på, men det gjør navlen, derfor er det denne jeg er minst fornøyd med etter operasjonen. Men jeg tror egentlig ikke det kunne blitt finere, forholdene tatt i betraktning, så det har ingen ting med kirurgens arbeid å gjøre.

Ble operert 7 januar og har nå endelig fått meg en navle jeg er stolt av. Før var den bare en stor skrumpete rosin gjemt mellom to hud folder. Er utrolig fornøyd. Alle de jeg har sett etter operasjon har vært velykkede så det er nok ingenting å uroe seg for.

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...