Gå til innhold

Avføring - feil mat?

kolbear

Anbefalte innlegg

Bruker nødvendig medisin som gir hard avføring. Lege gir ikke gode forslag på løsning. Dette virker helt uløselig - i bokstavelig forstand. Bruker en time på do. Blir snart sparket på jobb av den grunn. Er det mat som bør kuttes ut? Vet en av dere om mat som vil hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Generelt hjelper jo fiber. Dvs. grove brødprodukter og mye frukt/grønt. Det er også viktig å drikke rikelig med vann. Dette må gjøres hver dag.

Men jeg vet om flere som har problemer til tross for dette. Deriblandt min mann som oftest bare kommer seg på do hver 3-4 dag.

MEN da jeg kjøpte inn Eple-eddik prøvde han disse tablettene, og dermed var problemet løst. Og det i løpet av et par dager.

Jeg hadde fått tipset av ei på jobben som slet med samme problem.

Så jeg hadde prøvd det om jeg var deg. Jeg har kjøpt de via et reklame-magasin jeg fikk i posten. (Et slikt et som ligner på et lite ukeblad med reklame for masse forskjellige ting) På regningen min står det Naturpost, og tlf. nr. er 22328400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En neve svisker morgen og kveld kan hjelpe. Tørkede aprikoser er rene avførings-mirakelet for meg! Må tilbringen resten av dagen delvis i enerom og delvis på do jeg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest hjelper mot treg mage

Drikk 3 spiseskjeer Lactulose (fra apotek) morgen og kveld. Du venner deg fort til det, og det hjelper kjempemye.

Spis også feks yougurt m.svisker daglig.

Også bør du drikke MYE vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Generelt hjelper jo fiber. Dvs. grove brødprodukter og mye frukt/grønt. Det er også viktig å drikke rikelig med vann. Dette må gjøres hver dag.

Men jeg vet om flere som har problemer til tross for dette. Deriblandt min mann som oftest bare kommer seg på do hver 3-4 dag.

MEN da jeg kjøpte inn Eple-eddik prøvde han disse tablettene, og dermed var problemet løst. Og det i løpet av et par dager.

Jeg hadde fått tipset av ei på jobben som slet med samme problem.

Så jeg hadde prøvd det om jeg var deg. Jeg har kjøpt de via et reklame-magasin jeg fikk i posten. (Et slikt et som ligner på et lite ukeblad med reklame for masse forskjellige ting) På regningen min står det Naturpost, og tlf. nr. er 22328400.

Tangmel virker veldig avførende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...