Ephe Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hei, har nettopp kommet meg til bake i skole/arbeid etter et relativt lang sykefravær som varte i 3 og en halv uke. Dette gjaldt da en lungebetennelse som vanlig antibiotika ikke tok knekken på, så jeg fikk et sykehusopphold hvor jeg ble frisk, til slutt. Jeg returnerte til hverdagen, både arbeid og skole. Problemene oppstod på trening og i gymtimene. Utholdenheten min er blitt redusert, og jeg som alltid har vært flink i de fysiske testene, scorer nå like godt som en fjortissjente som røyker 20 daglig. Har alltid hatt øverste karakter i gym, det jeg leverer nå holder så vidt til ståkarakter. Da det heller ikke gikk like greit på den teoretiske delen av VGS gym, står gymkarakteren min virkelig i fare. Jeg lurer da på om legen min eller noen andre kan konstantere at det er pga sykdommen jeg leverer disse svake resultatene, og dermed redde min nåverende svake karakter(Som jeg f.ø. har godt bruk for på et vitnemål som ellers ikke er, like bra) mvh, ephe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noe hjelp Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er svært vanlig å ha redusert fysisk kapasitet en tid etter en så alvorlig infeksjon, det burde ikke være noe problem å få legen din til å gi en bekreftelse på det. Det også veldig viktig at du ikke presser deg når du er slik, men tar tiden til hjelp og gir kroppen en mulighet til å hente seg inn. Det er ikke uvanlig at også konsentrasjonsevnen påvirkes, så det kan jo ha hatt noe å si for den teoretiske prøven, hvis det ikke er det at du har vært syk og ikke har fått lest.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.