Gjest Cantatefeline Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Noen som vet hvor lang tid man normalt bruker på å ta de 7 modulene i datakortet fra man begynner med modul 1 til man er ferdig med alle 7 eksamer? 0 Siter
Gjest forkunnskap og tidsbruk Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Det kommer helt an på hvor mye du kan fra før - og hvor mye tid du har tenkt å bruke på det hver dag. Når aetat sender ledige på kurs (6 timer hver hverdag + selvstudier), klarer de aller fleste å bli ferdige på de 8 ukene som er maks tid, selv om de begynner nesten på 0. Mange som kan litt fra før bruker mye kortere tid, rekorden jeg har hørt om var 3 timer, selv brukte jeg 6 dager. Friundervisningen har kveldskurs der man bruker 2 semester 1 dag pr uke, og dagkurs 1 semester 2 dager pr uke. 0 Siter
Gjest Cantatefeline Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Takk for svar begge to :-) Nå ble jeg litt klokere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.