Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er trist når (kjente) brukere, som malun, takker for seg på grunn av trakasserende innlegg på og gjennom dol. Jeg vet ikke hva som har skjedd og hva dere har gjort med det, men jeg savner respons på innleggene her inne om adopsjonsforumet. Dere har sikkert slettet innlegg fortløpende, men hvorfor svarer dere ikke på innleggene? Det er mye forvirring på dol nå, og dette skaper naturligvis utrygghet for andre brukere. Selv har jeg blitt svært reservert ved bruk av dol. Er det for eksempel mulighet for at dere sletter alle inneleggene skrevet av meg? Hva tenker dere å gjøre med hensyn til utestengning av slike "superbrukere"?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182180-brukere-takker-for-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Vi kunne sikkert vært flinkere til å svare fortløpende, men når det gjelder provokatøren på adopsjonsforumet har dette vært drøftet utallige ganger de senere årene. Erfaringsmessig blir han også ekstra ivrig når han får mye oppmerksomhet, så derfor velger vi i perioder å forsøke å ikke fokusere for mye på problematikken. Se forøvrig http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2558909

Enig i at det er trist dersom brukere trekker seg pga av dette, og håper at Malun og Snø som vel i særlig grad har blitt trakassert ikke gir seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...